חדשות וחדשנות בחינוך >

רחובות: רויטל ברג ברייטר נבחרה למנהלת תיכון אמית רון ארד

רויטל ברג ברייטר

קרדיט צילום תמונה: טרלן בן אבי

בשבוע שעבר התקיים מכרז לתפקיד מנהל/ת תיכון באמית רון ארד ברחובות. במכרז נכחו; מנהלת קהילת המקיפים ברשת אמית, המפקחת הכוללת על בתי ספר, מנהלת המחלקה לחינוך על יסודי ונציג ארגון המורים. בסופו של תהליך, נבחרה לתפקיד רויטל ברג ברייטר, שעברה את המכרז בהצלחה.

רויטל ברג ברייטר, נשואה לעמית ברג ואמא לאופק החייל ולשחר תלמידת תיכון. רויטל הינה מורה מזה כ-25 שנים במערכת החינוך החל ממסגרת של הזדמנות שלישית, תיכון בליך ברמת גן, תיכון דה שליט ברחובות ובשש השנים האחרונות בקרית החינוך אמית רון ארד. בנוסף, היא בוגרת קורס המנהלים ‘אמיר’ של רשת אמית.

רויטל מאמינה בכל נפשה באהבת אדם, בהתמדה ובנחישות שמובילים למיצוי ולמצוינות כדרך חיים בכל התחומים. היא רואה לנגד עיניה את הצוות החינוכי כמו גם כל תלמידה ותלמיד, היא משקיעה בהם מתוך אמונה ליצירת חברה טובה יותר, הומנית יותר, ליברלית יותר, הרואה בכל אחת ואחד גשר ליצירת ‘ביחד’ משותף פה במדינת ישראל.

קרן שחל, מנהלת קרית החינוך אמית רון ארד: “רויטל הגיעה לאמית רון ארד לפני 6 שנים. היא מבצעת מספר תפקידים בהצלחה רבה, במקצועיות ובאהבת אדם. בזכות הריכוז הפדגוגי המצוין שלה, בית הספר דהר קדימה וקבל בית ספר מצטיין של משרד החינוך. רויטל אשת חינוך מן המעלה הראשונה שערכי המצוינות, אהבת האדם ואהבת הארץ הם נר לרגליה. אין ספק שרויטל תמשיך להצעיד את תיכון אמית רון ארד בהצלחה ולהצלחה”.

 

פורסם בתאריך: 18.09.2023