חדשות וחדשנות בחינוך >

רואים את התלמידות: מרחב למידה חדש באמית אורי

רואים את התלמידות: מרחב למידה חדש באמית אורי

קרדיט צילום תמונה: ברכי זרביב

עם תחילת שנת הלימודים תשפ”ג בבית החינוך אמית אורי מעלה אדומים, התקיים טקס חנוכת מרחב עבודה חדש וחדשני, שמזמן נראות ושקיפות בין צוות המנהלה והניהול לבין התלמידות.

בארוע השתתפו ראש העיר בני כשריאל, מנהל אגף החינוך הראל הורביץ, סגנית מנהל אגף החינוך מיטל לבן וניסים טויטו, מנהל אגף אבטחת מוסדות חינוך ובטיחות וקב”ט מעלה אדומים.

ראש עיריית מעלה אדומים בני כשריאל שהתכבד בקביעת המזוזה, איחל בהצלחה רבה בשנת הלימודים ואמר כי “מרגש מאוד לחנוך את הקומה הבאה בבית הספר”.

“הרעיון היה לפתוח את שנת תשפ”ג מתוך מרחב חדש מאיר עיניים ופותח את הלב, מרחב שמשקף את התהליך שלנו באמית אורי של צוות שרואה את הבנות, מכיל ומחובר – צוות מסור שנותן את הנשמה ואת הלב”, אומרת רוחמה ווגל, מנהלת אמית אורי. “יצירת המרחב היא נדבך נוסף בשינוי שעובר הקח”ל שלנו – עם הפנים לקהילה מתוך שיתופיות מיטבית של הצוות, התלמידות ואי”ה גם ההורים וכל באי קהילת בית הספר”.

ווגל מציינת כי מבחינתה מדובר בהגשמת חלום; לעצב חינוך אחרת. “השקיפות והיכולת לראות ולהראות –זה חידוש וזה חינוך. מאחלת שנצליח להוריד עוד מחיצות ועוד שערים פתחו ,שערים פיזיים ושערי הלבבות ושהברכה תשרה במעשה ידינו, שנצליח בחינוך בנותינו –תלמידותינו”.

פורסם בתאריך: 05.09.2022