חדשות וחדשנות בחינוך >

רבקה שמואל מתיכון אמית רמלה – מורת המאה

רבקה שמואל מתיכון אמית רמלה - מורת המאה

‘מורת המאה’, המורה המצטיינת בחינוך הדתי, לשנת התשפ”ג, היא רבקה שמואל, מחנכת ורכזת פדגוגית בתיכון אמית רמלה.

בנימוקי הבחירה ציינה ועדת השיפוט, בראשות שוש נגר מ”מ ראש מנהל החינוך הדתי ומיכל דה-האן סגנית ראש המנהל ויו”ר ועדת מורי המאה – כי רבקה שמואל היא פורצת דרך, מצטיינת המובילה לקידום הישגים לימודיים וערכיים, תוך השקעה ומסירות ומתוך רוח גדולה של חזון החמ”ד ותכניותיו.

בתגובה לזכיה אמרה רבקה שמואל: “ההוראה עבורי מהווה מלאכת קודש, שליחות אלוקית. המטרה העיקרית העומדת לנגד עיני היא פיתוח כישורים אישיים, חיזוק הביטחון והעלאת הדימוי העצמי בקרב התלמידים, באמצעות קידום השכלתם וחינוכם לערכי תורה, עבודה ואזרחות. אני רואה חשיבות רבה בהובלת התלמיד כך שיהיה מודע ליכולותיו, ובכך לעורר אצלו הנעה פנימית לביצוע משימות בתחומים חברתיים ולימודיים. כמחנכת ורכזת פדגוגית חשוב לי לשמר כל תלמיד ולהוביל אותו להצלחה מיטבית, להאמין ביכולותיו ולעזור לו למקסם את הישגיו”.

יזהר אפגן, מנהל אמית רמלה: “כבוד גדול לבית הספר שרבקה היקרה הינה חלק מצוות ההנהלה שמוביל את בית הספר להצלחה. כרכזת פדגוגית, מפגינה רבקה מקצועיות ודאגה לתלמידיה, לעמיתיה ואפילו לבוגרות בית הספר. רבקה היא דוגמא ומופת לשאר המורים, שרואה לנגד עיניה תמיד את טובת התלמידים. אין ראוי ממנה לתואר ‘מורת המאה’, מאחלים לה עוד שנים רבות של עשייה חינוכית”.

 

פורסם בתאריך: 15.01.2023