חדשות וחדשנות בחינוך >

ראש ישיבה חדש לאמית ברוכין – הרב אבי שיש

ראש ישיבה חדש לאמית ברוכין - הרב אבי שיש

קרדיט צילום תמונה: רוני חי

הרב אבי שיש יעמוד בראש וינהל את ישיבת אמית ברוכין בשומרון, לאחר שנבחר במכרז משותף למועצה אזורית שומרון, רשת אמית ומשרד החינוך.

עם הודעתו של הרב יאיר שטבון על עזיבתו את הישיבה בתום שנת הלימודים ופרסום המכרז לתפקיד ראש הישיבה, החל תהליך איתור שכלל בחינת מועמדים טובים וראויים, תוך היוועצות עם נציגי ההורים, הקהילות והיישובים, בסיומו נערך המכרז.

הרב אבי שיש, איש חינוך ומנהל התיכון בקרית החינוך אמית המר ברחובות צבר ניסיון משמעותי בניהול קהילה חינוכית גדולה ומגוונת, תוך מתן מענה לתלמידים שונים במסלולים מגוונים ומותאמים לכל תלמיד.

הרב שיש, בעל הסמכה לרבנות, שימש למעלה מעשור כר”מ בישיבת ההסדר טפחות. הוא משמש בקודש כרב אוגדה במילואים בדרגת רס”ן ורב קהילה בשכונת קרית משה ברחובות. למד בקורס הכשרת המנהלים של משרד החינוך “אבני ראשה”. הוא בעל תואר שני במינהל מערכות חינוך ותואר ראשון בחינוך וייכנס לתפקידו כראש הישיבה וכמנהלה עם פתיחת שנת הלימודים התשפ”ד.

יוסי דגן ראש מועצת השומרון איחל לרב שיש הצלחה ואמר כי השנה יצאו הבוגרים הראשונים מהישיבה לדרכם בחיים וזו נקודת ציון מרגשת ומשמעותית. “המועצה תסייע לרב שיש ולכל הצוות בהמשך בניית ישיבה לתפארת בשיתוף ההורים והתלמידים. הנוער של השומרון הוא העתיד של מדינת ישראל ושל ארץ ישראל והוא הדבר היקר לנו יותר מכל”. ראש המועצה הודה לרב יאיר שטבון על עשייתו ותרומתו המשמעותית לאורך השנים. דגן הודה לסגן ראש המועצה מחזיק תיק החינוך דוידי בן ציון שהוביל את הוועדה המשותפת של הישובים, וועדות החינוך בשיתוף מלא עם התושבים.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית בירך את הרב אבי שיש על בחירתו ואמר כי הרשת תעמוד לימינו בבניית מסלולים נוספים בתוך הישיבה על מנת לתת מענה למצוינות יחודית ולמסלולים יחודיים בתחומי הקודש והחול – “כל תלמיד בשומרון זכאי לחינוך הטוב ביותר המתאים לו”. הוא הודה לרב יאיר שטבון על שנות העשיה החינוכית ברשת אמית תוך מנהיגות חינוכית ועל הצלחתו להטמיע את עולמות החדשנות הפדגוגית והתאמה לצרכי התלמיד במאה ה-21 בישיבה שהקודש במרכזה.

דוידי בן ציון, סגן ראש המועצה, אייל בלוך מנהל אגף החינוך במועצה והרב רפי מימון מנהל קהילת הישיבות ברשת אמית מסרו כי “הרב אבי שיש נמצא כאיש הנכון במקום הנכון כדי להעלות את הישיבה קומה נוספת יחד עם הצוות היוצא מהכלל של הישיבה וביחד עם הקהילה התומכת. תודה גדולה לרב יאיר שטבון על שנים של השקעה בהצלחה גדולה בישיבה בפרט ובעולם החינוך בכלל. כמובן, שהרב יאיר ימשיך בתפקידו עד לסיום השנה ואנו מאחלים לו הצלחה רבה באתגר הבא אליו הוא פונה. נמשיך להיות קשובים לקהילת המורים, ההורים והתלמידים וביחד עם הרב אבי ועם הצוות החינוכי המסור והאיכותי נעשה ונצליח למען תלמידי השומרון”.

פורסם בתאריך: 24.04.2023