חדשות וחדשנות בחינוך >

קרית חמ”ד אמית שדרות – מצטיין משרד החינוך

קרית חמ”ד אמית שדרות נכנס לרשימת בתי הספר המצטיינים לשנת תשפ”ג, כך התבשר השבוע המנהל אסף בן דוד. מורי בית החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירת בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל ולשירות לאומי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

אסף בן דוד, מנהל קרית החינוך: “יישר כח גדול לצוות היקר על ההשקעה והמסירות הרבה של כולם בכל המסלולים והשכבות במקצועיות ובנחישות ובמיוחד לכל צוות ההנהלה בדרגים השונים שעושים לילות כימים עבור התלמידים. בע”ה נמשיך במחויבות שלנו כלפי התלמידים בהתפתחות מקצועית ובלעשות מאמצים להיות הכי טובים עבורם. תודה גדולה להנהגה העירונית בהובלת ראש העיר אלון דוידי, סגנו והממונה על החינוך אלעד קלימי ומנהל אגף החינוך גיל חדש ולרשת אמית והמנכ”ל אמנון אלדר ומובילת הקהילה אודיה ברנשטיין על שותפות גדולה, תמיכה וליווי בכל התחומים”.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, בירך על הדירוג הגבוה וציין, כי זוהי עדות נוספת והכרה במערכת החינוך העירונית שזכתה השנה לפרס החינוך הארצי על גילוי מצוינות בחינוך על כל שלביו. דוידי הוסיף, כי “בית הספר פועל למען תלמידיו במקצועיות, באהבה ורגישות חברתית מתוך אמונה שהזדמנות לחינוך יעיל ותורם יעמוד לפתחם של תלמידיו. ברכות להנהלת בית הספר וצוות המורים”.

מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלעד קלימי: “זכייה זו מבטאת את העבודה וההשקעה הרבה שעל ידם מקבלים תוצאות מרשימות ומגיעים להישגים נפלאים. זהו אות הערכה להשקעה העירונית העצומה, ולמשאבים הרבים לפיתוח וחידוש מערכת החינוך העירונית, וגם אות הערכה למהפך חינוכי שמתרחש בשנים האחרונות בעיר, אני מודה לראש העיר, אלון דוידי, שתמיד דוחף את החינוך קדימה, ומקצה לשם כך משאבים רבים ויקרים לטובת ילדי העיר, זה ממשיך במורים הנפלאים, במנהל היקר, אסף בן דוד וצוותי ההוראה המסורים, וכמובן התלמידים הנפלאים וההורים היקרים על האימון ושיתוף הפעולה, כי חינוך הוא עשייה משותפת, ובזכות עבודת צוות, מסירות והשקעה בלתי פוסקים, הגענו לעוד הישג מכובד”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי מדובר בהישג מרגש וכי הוא מצדיע למורים המסורים הרואים בעבודתם שליחות. “זכינו למורים שהינם אנשי חזון הרואים בחינוך משימת חיים”.

פורסם בתאריך: 21.08.2023