חדשות וחדשנות בחינוך >

קרית החינוך אמית חצור – ממשיכה להצטיין

קרית החינוך אמית חצור - ממשיכה להצטיין

תיכון אמית חצור ממשיך לטפס. על פי התמונה החינוכית שפרסם השבוע משרד החינוך, מתברר כי את שנת הלימודים תשפ”א סיימו תלמידיו עם 97.6% זכאות לבחינות הבגרות. מדובר בעליה קלה לעומת שנת הלימודים שקדמה לה, שממשיכה את מגמת העליה באחוז הזכאים לבגרות בארבע השנים האחרונות. בבתי ספר דומים, הממוצע הינו 20% פחות, רק 76%.

זו השנה השנייה ברציפות בה מגיעים תלמידי אמית חצור להישג מרשים זה. בית ספר אינו ממיין ומקבל מגוון רחב של תלמידים ההישג מתעצם לנוכח אתגרי שנת הלימודים בשל מגיפת הקורונה.

לפני כשבועיים פירסם משרד החינוך את בתי הספר שהצטיינו בתחום הערכי, החברתי והלימודי – ותיכון אמית חצור כיכב ברשימה וזכה לדירוג 1, הגבוה ביותר שניתן להגיע. בתי הספר נבחרו על פי שיעור השינוי שהם הצליחו לחולל בין היתר בזכאות לבגרות, מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל, שירות לאומי או שירות אזרחי.

בעקבות ההישג מורי בית הספר בחטיבה העליונה תוגמלו בסך של 8,793 שקל, זאת בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה “עוז לתמורה”.

בועז יוספי, מנהל קרית החינוך: “אני גאה בצוות המורים שהוכיח כי מסירות עבור כל תלמיד ותלמידה בכל קנה מידה, לימודי וערכי, היא שמביאה להצלחתנו. עמלם המשותף של כל אנשי החינוך וההוראה והגב הרחב שמעניקים לנו המועצה, משרד החינוך ורשת אמית – הם הסוד להצלחת תלמידנו ובוגרינו”.

ראש המועצה מר שמעון סויסה: “ההשקעה בחינוך נושאת פרי , בזכות עבודה משותפת עם רשת אמית , ובהובלת מנהל בית הספר והצוות החינוכי, הפך בית הספר אמית חצור למוביל בגליל ונמצא עם טובי בתי הספר בארץ, אנו גאים בתלמידינו הנפלאים”.

פורסם בתאריך: 14.09.2022