חדשות וחדשנות בחינוך >

קהילת אמית איתן ארחה ופינקה את תושבי הדרום

בשבועיים האחרונים, בעיצומם של ימי המלחמה על הרוח והזכות של עם ישראל בארץ ישראל, קהילת אמית איתן במעלה אדומים, ארחה ופינקה את תושבי הדרום, בשיתוף מכינת איתן.
משפחות מאזור הדרום, ישנו במכינת איתן, כאשר הצוות החינוכי והתלמידים בניצוחה של המורה לאה לנדוירט דאגו להם למשחקייה, ארוחות מפנקות וצרכים שונים.
כמות גדולה של תלמידים, צוות והורים תרמו שפע של אוכל ביתי, מצרכים וכסף. המשפחות הודו להם על הלב החם והיד הרחבה שהפתיעו וחיבקו אותם כל ארוחה מחדש.
אחת המשפחות שהתארחו מסרו: “אני לא יודעת איך להודות לכולכם. חיפשנו רק מקום לישון בלי פחד ולא יכולנו לדמיין אירוח בתחושה כל כך טבעית, מחזקת ומפנקת. כל פעם הכרנו או שמענו על עוד אנשי צוות ותלמידים שלכם. ממש אנשים מיוחדים ומלאים בנתינה. מברכת אתכם בבריאות, ברכה והצלחה שה’ ימלא כל משאלות ליבכם לטובה אמן ואמן. שלא יהיה אבל אם יהיה עוד פעם סבב כזה, מקווה שתסכימו לקבל אותנו שוב”.
דניאל בארי, מנהל בית החינוך: “חווינו שנה מורכבת. כשהתחמם המצב בדרום ובמרכז הרגשנו שאנחנו צריכים לצאת בעשייה, מעבר לתפילה וחיבוק מרחוק. בפרוייקט של אירוח המשפחות, היה חשוב לנו קודם כל לספק בטחון אבל יותר מזה, לתת חיבוק מעשי לעם שלנו. התלמידים, ההורים וכלל הצוות ‘שמחו’ שיש לנו אפשרות לתרום ולא רק לשבת בכאב ותסכול. שנזכה תמיד להיות מהנותנים וכמובן, שהרוח הישראלית תמשיך להיות חזקה ואיתנה בכל המישורים”.

פורסם בתאריך: 25.05.2021