חדשות וחדשנות בחינוך >

צעירת מדליקי המשואות ביום העצמאות- רעות עמיחי – מתנדבת השומר החדש ותלמידת מדרשית אמית קמה

צעירת מדליקי המשואות ביום העצמאות- רעות עמיחי - מתנדבת השומר החדש ותלמידת מדרשית אמית קמה

קרדיט צילום תמונה: איתן גאל דור

רעות עמיחי בת ה-17, מתנדבת השומר החדש ותלמידת כיתה י”ב במדרשית אמית קמה בירוחם נבחרה להדליק משואה ביום העצמאות. עמיחי תהיה צעירת מדליקי המשואה בטקס בהר הרצל.

רעות, בת המושב נטע בחבל לכיש נבחרה כמי שמתנדבת כבר 3 שנים בשומר החדש, ארגון חברתי חינוכי וציוני שהוקם כדי לסייע ולהעצים חקלאים וגורמי אכיפה בשמירה על אדמות המדינה, ובמקביל לחבר את תושבי הארץ כולה לאדמה ולאהבת הארץ.

רעות עמיחי: “התרגשתי מאוד לשמוע על הבחירה ואני גאה לייצג את מתנדבי השומר החדש שלוקחים חלק במשימה הלאומית הציונית גם בשנת 2023. אחרי דורות שעמלו להקים את המדינה אני נרגשת להיות חלק מהדור הבא שהולך להמשיך את הדרך ולקדם את המדינה ושמחה לייצג את הדור הצעיר שיש לו הרבה מה לתרום לחברה ולמדינה”.

שולה לוי מנהלת מדרשית אמית קמה: ” אנו מברכים על בחירתה של רעות להדליק משואה ביום העצמאות. רעות היא דוגמא לצעירה מנהיגה ופורצת דרך, אהובה מאוד על חברותיה לכיתה. נערה שעשייה והתנדבות לעם ישראל וארץ ישראל הם נר לרגליה. מתנדבת מזה שלוש שנים בשומר החדש וחברה בתוכנית מנהיגות על שם אלכסנדר זייד ופועלת מתוך ענווה ומסירות , אהובה ומוערכת בכל מקום שהיא נמצאת”

פורסם בתאריך: 17.04.2023