חדשות וחדשנות בחינוך >

צא מעצמך: קמפיין גיוס 25,620 מעשים טובים באמית איתן

צא מעצמך: קמפיין גיוס 25,620 מעשים טובים באמית איתן

25,620 מעשים טובים, 638 שותפים, 20 קבוצות שגרירים, 3 כיתות מנצחות, 1 בית חינוך שיצא מעצמו לגמרי השנה.

אלו התוצאות המרשימות של קמפיין הגיוס הייחודי של בית החינוך אמית איתן מעלה אדומים שהסתיים השבוע, כחלק מהנושא השנתי ‘צא מעצמך’ הכולל מעורבות חברתית גילוי וחיזוק הכוחות הפנימים כבסיסי עשייה למען הכלל.

בקמפיין התגייסו התלמידים לאסוף מעשים טובים מקרובים ורחוקים, הקימו חמ”ל וגייסו את כל מי שרק רוצה להצטרף ולעשות טוב. לאורך שלושה ימים התלמידים והצוות התגייסו על מנת להפיץ את הטוב בעולם ולעודד עוד ועוד אנשים לקחת חלק במיזם החשוב.

עם סיום הקמפיין, יצאו התלמידים ליום השראה וחוויה של נתינה: בערב נפגשו הורים, תלמידים וצוות בעמותת שלווה, שם הציגה כל שכבה בפני ההורים את העשייה השנתית שלה. לאחר מכן נערכה התכנסות באולם האודיטוריום, שם הציגו נציגי התלמידים מהשכבות את הנושא שלהם.

במהלך השנה, כל שכבה בחרה דרך אחרת לצאת מעצמה: שכבת ז’ אספו כסף וקנו תפילין לחבר, שכבת ח’ התנדבו בעמותת לזכר סגן שיר חג’אג’ הי”ד, שכבת ט’ למדו על ארגון ידידים ויצאו במבצע התרמה כדי להגדיל את העשייה, שכבת י’ נסעו לשמח ילדים חולים בחבילות מתוקות או מבוגרים ב’הוד אדומים’, שכבת יא’ גייסה תרומות לעמותת שלווה אחרי שביקרו וראו את העשייה המיוחדת שלה ושכבת יב’ שימחו קשישים בשיתוף לוחמי צה”ל.

גם הצוות לא הפסיק לצאת מעצמו והתנדב בתרומות דם במהלך השנה, בהדלקת נרות בבתי קשישים, בגיוס תרומות לחלוקת קמחא דפסחא, בהתנדבות בעמותת שיר ועוד.

בנימין קראן תלמיד כיתה ח’ שיתף: “היה מדהים, מלמד ומחבר מאוד. הסיכום השנתי חידד לי שאני חלק ממשהו ושבאמת עשיתי ותרמתי לאורך כל השנה”.

אביעד בן חמו מחנך כיתה ח’1 ורכז חברתי: “היה מרגש לראות את ההורים, התלמידים והצוות מתכנסים לערב סיכום שנה דווקא במרכז שלווה בירושלים, מקום שיצא מעצמו ודאג גם לאחרים. היה מיוחד לראות עד כמה הנושא השנתי טבוע התלמידים לאחר שנה שלמה של עשייה. שנזכה תמיד להיות בצד הנותן, שנמשיך לצאת מעצנו ולעשות טוב בעולם”.

דניאל בארי, מנהל בית החינוך: “אין יותר מתאים מלסכם שנה בדרך הזו. יום שכולו חסד ומשמעות, התלמידים ממגוון הכיתות יצאו מעצמם, נחשפו לעולמות של נתינה ועשייה והתחושה שליוותה אותם כל השנה כחלק מהנושא השנתי באה לידי ביטוי ביום השיא בעוצמות גדולות!”.

פורסם בתאריך: 20.06.2023