חדשות וחדשנות בחינוך >

פרס חמ”ד וחסד – לאמית איתן

פרס חמ

בית החינוך אמית איתן מעלה אדומים, הוא הזוכה בפרס ‘חמד וחסד’ לשנת תשפ”ג. הפרס הארצי של החמ”ד, הוענק על העשייה החברתית, ערכית והתנדבותית של בית החינוך.

באמית איתן מאמינים שהחינוך החברתי אמון על הובלת תהליך של הטמעת השפה הערכית בכל תחומי העשייה בבית החינוך, מתוך ראיית 360 על התלמיד וצרכיו ומבט אל העתיד של התלמיד.

החסד והנתינה, העשייה החברתית הם בבסיס לצמיחת התלמיד כאזרח מצטיין ומשפיע במדינה. כך תלמידי בית החינוך עומדים בכל שעת צורך המתעוררת בעיר ובעם בכלל, יוצאים לפרוייקטים רבים ומקסימים ובהם, הדלקת נרות חנוכה עם קשישים, בניית סוכה לאנשים שזקוקים לסיוע, חלוקת סלי מזון, עזרה בעמותת שיר, סיוד בבית משפחות מעוטות יכולת, גמ”ח תחפושות והפנינג ועוד.. משמחים לבבות בקהילת אמית ומחוצה לה, בעיר כולה.

אביעד בן חמו, רכז חברתי: “מאז ומתמיד המעורבות החברתית והחסד הם אבני היסוד בבניית התכנית החברתית השנתית בבית החינוך. בכל פעילות, מסע ושיחה אנו חושבים איך לשלב פעילות חסד ומעורבות חברתית ומשמעותית לתלמידים ובכלל כל האווירה בבית החינוך היא של חסד ונתינה, גם בחדר מורים קיימת התנדבות חודשית”.

דניאל בארי, מנהל בית החינוך: “בית ספר הוא קודם כל בית חינוך, מקום שמחנך לערכים, מעורבות חברתית ואחריות למדינת ישראל: לגדל תלמידים לחיי שליחות למען הכלל!”.

בני כשריאל, ראש העיר מעלה אדומים: “אנו נמשיך להצעיד את מערכת החינוך שלנו קדימה, להקנות מצוינות ערכית ולימודית בקרב ילדינו – ובע”ה: לעשות ולהצליח”.

פורסם בתאריך: 22.12.2022