חדשות וחדשנות בחינוך >

פרס חמ”ד וחסד הוענק לאולפנת אמית חיפה

אולפנת אמית חיפה, היא הזוכה בפרס חמ”ד וחסד לשנת תשפ”ב שהוענק למנהלת האולפנה מוריה שפירא בטקס חגיגי שנערך בירושלים, בשל היוזמה לחגוג את מעגל השנה בקהילה.

האולפנה מקפידה להיות חלק בלתי נפרד מהקהילה ושמה במרכז את ערכי הנתינה, שמירה על קשר, הכרת הטוב והצורך להחזיר לקהילה שהבנות נמנות עליה, מתוך רצון להרבות ולהפיץ טוב.

כך למשל, בראשי חודשים מתקיימת פעילות יצירה לילדים בשיתוף פעולה עם מרכז תרבות דתי לנוער בנווה שאנן בחיפה. תלמידות האולפנה מלוות את תחנות היצירה ולוקחות חלק בתפעולן. האירוע כרוך בתשלום סמלי, וכל ההכנסות קודש למשפחות נזקקות.

בתעודת הזכיה עליה חתומים, שושנה נגר מ”מ ראש מנהל החמ”ד, מיכל דה-האן יו”ר הועדה וסגנית ראש מנהל החמ”ד, בועז קולומוס מפקח ארצי על-יסודי וירדנה אלון מחמ”ד – נכתב כי אולפנת אמית חיפה קיבלה פרס על נתינה ועשיית חסד לאורך שנת הלימודים במסירות ובהתמדה, תוך הקניית ערכים משמעותיים לתלמידים וקידום מעורבות חברתית.

מוריה שפירא, מנהלת אולפנת אמית חיפה: “‘הדבר הכי גדול בעולם הוא לעשות טובה למישהו אחר’ (האדמו”ר מפיאסצ’נה). בחירה בשפה חינוכית של עשייה למען האחר. החינוך באולפנה בונה את זהות התלמידה ומקנה לה ערכים חשובים ומשמעותיים. חינוך לנתינה והפצת טובה הוא בכל הזדמנות”.

פורסם בתאריך: 15.03.2022