חדשות וחדשנות בחינוך >

פרס החינוך לכפר הנוער אמית פתח תקווה

תיכון כפר הנוער אמית פתח תקווה זכה בפרס החינוך המחוזי של המינהל לחינוך התיישבותי במשרד החינוך והוא יתמודד על פרס החינוך הארצי לשנת תשפ”ב.

מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך, אילנה נולמן, ויו”ר ועדת פרס החינוך במינהל, יעל הורוביץ, הודיעו היום למאיה אביבי, מנהלת בית הספר בכפר הנוער אמי”ת פתח תקווה, כי הוא נבחר כבית ספר מצטיין של המינהל ואף הומלץ לפרס החינוך הארצי לשנת תשפ”ב.

בין הקריטריונים שנבחנו: למידה והערכה, הכלה והשתלבות, מעורבות חברתית-קהילתית, אקלים חברתי, הנחלת ערכי מדינת ישראל. מעניין לציין כי דווקא בשנת הקורונה מול הקשיים וההתמודדות, עלו בכפר ב- 30 אחוזים בזכאות לבגרות.

“בית הספר נמנה על ארבעת האחוזים העליונים של מוסדות החינוך המצטיינים במינהל”, אמרה נולמן, “הבחירה בבית ספרכם מעידה על מעשה חינוכי מיטבי ומשובח, על מצוינות פדגוגית, ערכית וחברתית, ועל תרבות ארגונית ראויה וצוותי ניהול וחינוך מסורים ומקצועיים. אנו גאים בכם”.

מנהלת בית הספר, מאיה אביבי, ומנהל כפר הנוער עמירם כהן, קיבלו את ההודעה בהתרגשות ואמרו: “קהילת כפר הנוער גאה על זכייתה בפרס. קהילה הכפר, על כל חלקיה, מאמינה בתלמידים ומביאה לידי ביטוי מעשי ומשמעותי את הפוטנציאל הגלום בכל אחד מהם, מעניקה בית חם לתלמידים ומקום לצמוח בו. זאת, בזכות צוות מדהים ומקצועי ושותפות של התלמידים”.

רמי גרינברג ראש העיר פתח תקוה: “עיריית פתח תקוה פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי להעצים את בתי הספר השונים ברחבי העיר והתוספת על סך עשרות מליוני שקלים בתקציב העירייה לשנת 2022, יעיד על כך. אני מברך את תלמידי אמית כפר הנוער וכלל צוותי ההוראה בבית הספר וברשות אשר הביאו את כפר הנוער להישגים מרשימים ביותר. נמשיך לתמוך בבית הספר ככל שידרש כדי שימשיך את מגמת ההצטיינות”.

ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל רשת אמית: “כל הכבוד לצוות יוצא מן הכלל על ראיית כל תלמיד ותלמידה, על הישגים לימודיים מרשימים ועל שמירה על פדגוגיה חינוכית עדכנית וחינוך לערכים”.

פורסם בתאריך: 17.01.2022