חדשות וחדשנות בחינוך >

פרס החינוך לישיבת אמית עמיחי ברחובות

קרדיט צילום תמונה: יוסי מימון

ישיבת אמית עמיחי ברחובות, היא הזוכה בפרס החינוך של מחוז מרכז במשרד החינוך לשנת תשפ”ב.

מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך ורדה אופיר, ויו”ר ועדת פרס החינוך המחוזי רונן כהן, הודיעו לראש ישיבת אמית עמיחי הרב שמעון שושן, כי הוא נבחר כבית ספר מצטיין לשנת תשפ”ב.

“חברי ועדת פרס החינוך שביקרו בבית ספרכם, התרשמו מאד מהעשייה החינוכית המגוונת לקידום תהליכי הוראה – למידה, מהאקלים הבית ספרי, מחזון בית הספר וממסירות הצוות החינוכי ופעילותו לקידום תלמידי בית הספר”, ציינו השניים. בין הקריטריונים שנבחנו: למידה והערכה, הכלה והשתלבות, מעורבות חברתית-קהילתית, אקלים חברתי והנחלת ערכי מדינת ישראל.

ראש הישיבה הרב שמעון שושן: “במוסד חינוכי שבו הצוות רואה בחינוך ייעוד וערך לאומי, יחד עם השותפים המסורים: עיריית רחובות, משרד החינוך, רשת אמית וקהילת ההורים, ויחד עם התלמידים שכל כך אוהבים את הישיבה – הזכייה היא של כולם”.

רחמים מלול ראש העיר רחובות: “ההשקעה האדירה שלנו בחינוך מביאה להישגים בולטים ומעידה על עשייה חינוכית וערכית בשורה הראשונה בישראל. אחרי הזכיה של רחובות בפרס החינוך הארצי, הזכייה בשני פרסי החינוך השנה היא אינדיקציה נוספת לעובדה כי מערכת החינוך העירונית היא הטובה בישראל”.

ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל רשת אמית: “כל הכבוד לצוות יוצא מן הכלל על ראיית כל תלמיד ותלמיד, על הישגים לימודיים מרשימים ועל שמירה על פדגוגיה חינוכית עדכנית וחינוך לערכים”.

פורסם בתאריך: 17.01.2022