חדשות וחדשנות בחינוך >

פרס החינוך לישיבת אמית נחשון

ישיבת אמית נחשון, היא הזוכה בפרס החינוך המחוזי של המינהל לחינוך התיישבותי במשרד החינוך והיא תתמודד על פרס החינוך הארצי לשנת תשפ”ב.

מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך, אילנה נולמן, ויו”ר ועדת פרס החינוך במינהל, יעל הורוביץ, הודיעו היום לרב נעם קריגמן, ראש ישיבת אמית נחשון מטה יהודה, כי הוא נבחר כבית ספר מצטיין של המינהל ואף הומלץ לפרס החינוך הארצי לשנת תשפ”ב.

בין הקריטריונים שנבחנו: למידה והערכה, הכלה והשתלבות, מעורבות חברתית-קהילתית, אקלים חברתי, הנחלת ערכי מדינת ישראל.

“בית הספר נמנה על ארבעת האחוזים העליונים של מוסדות החינוך המצטיינים במינהל”, אמרה נולמן, “הבחירה בבית ספרכם מעידה על מעשה חינוכי מיטבי ומשובח, על מצוינות פדגוגית, ערכית וחברתית, ועל תרבות ארגונית ראויה וצוותי ניהול וחינוך מסורים ומקצועיים. אנו גאים בכם”.

ראש הישיבה, הרב נועם קריגמן, קיבל את ההודעה בהתרגשות ואמר: “ישיבת אמית נחשון מהווה כר חינוכי נרחב של חיבור לתורה ולקודש, הכלה ואהבה, מצוינות וייחודיות האדם. אנו רואים כל תלמיד ואיש צוות באשר הוא, ועוזרים לו להיות האדם המופלא שהוא נועד להיות. שמחים מאד על הבחירה בנו שמגיעה אחרי שנם של עבודה מאומצת. גאים לייצג את המינהל ואת רשת אמית”.

ניב בר גיא, ראש מינהל חינוך במועצת מטה יהודה: “ברצוני לברך מעומק הלב את הנהלת ישיבת אמית נחשון, את ראש הישיבה הרב נועם את הצוות החינוכי ואת רשת אמית על זכייתם בפרס החינוך המחוזי. בישיבת אמית נחשון מתקיימת בשנים האחרונות פואמה פדגוגית משמעותית. הישיבה המעניקה בית חם לכל תלמידיה , מפעילה מערך איכותי של חינוך ערכי אישי וחברתי תוך דגש משמעותי על התפתחותו האישית והערכית של כל תלמיד מבלי לוותר על מצוינות לימודית ומתן מענה לפרט. מטה יהודה גאים מאוד בישיבת אמית נחשון ותמשיך לתמוך בכל הממדים בישיבה גם בעתיד”.

ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל רשת אמית: “כל הכבוד לצוות יוצא מן הכלל על ראיית כל תלמיד ותלמידה, על הישגים לימודיים מרשימים ועל שמירה על פדגוגיה חינוכית עדכנית וחינוך לערכים”.

פורסם בתאריך: 17.01.2022