חדשות וחדשנות בחינוך >

פרס החינוך הארצי לכפר הנוער אמית פתח תקווה

כפר הנוער אמית פתח תקווה זכה בפרס החינוך הארצי. כך הודיעה השבוע (ב’)שרת החינוך ד”ר יפעת שאשא-ביטון למאיה אביבי, מנהלת בית הספר בכפר הנוער אמית פתח תקווה. “אני גאה בכם על העשיה החינוכית היחודית. תודה על המסירות וההשקעה של כל הצוות החינוכי”, היא הוסיפה.

בין הקריטריונים שבחנה ועדת הפרס: למידה והערכה, הכלה והשתלבות, מעורבות חברתית-קהילתית, אקלים חברתי, הנחלת ערכי מדינת ישראל. דווקא בשנת הקורונה מול הקשיים וההתמודדות, עלו נתוני התלמידים בכפר ב- 30 אחוזים במדד הזכאות לבגרות.

אילנה נולמן, מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך אמרה כי “הבחירה בבית הספר מעידה על מעשה חינוכי מיטבי ומשובח, על מצוינות פדגוגית, ערכית וחברתית, ועל תרבות ארגונית ראויה וצוותי ניהול וחינוך מסורים ומקצועיים”.

מנהלת בית הספר מאיה אביבי והנהלת הכפר כולו קיבלו את ההודעה בהתרגשות ואמרו: “קהילת כפר הנוער גאה על זכייתה בפרס. קהילת הכפר, על כל חלקיה, מאמינה בתלמידים ומביאה לידי ביטוי מעשי ומשמעותי את הפוטנציאל הגלום בכל אחד מהם, מעניקה בית חם לתלמידים ומקום לצמוח בו. זאת, בזכות צוות מדהים ומקצועי ושותפות של התלמידים”.

רמי גרינברג ראש העיר פתח תקוה: “עיריית פתח תקוה פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי להעצים את בתי הספר השונים ברחבי העיר והתוספת על סך עשרות מיליוני שקלים בתקציב העירייה לשנת 2022, יעיד על כך. אני מברך את תלמידי אמית כפר הנוער וכלל צוותי ההוראה בבית הספר וברשות אשר הביאו את כפר הנוער לפסגת החינוך. נמשיך לתמוך בבית הספר כדי שימשיך את מגמת ההצטיינות”.

ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל רשת אמית: “כל הכבוד לצוות יוצא מן הכלל על ראיית כל תלמיד ותלמידה, על הישגים לימודיים מרשימים ועל שמירה על פדגוגיה חינוכית עדכנית וחינוך לערכים”.

פורסם בתאריך: 24.05.2022