חדשות וחדשנות בחינוך >

פרי רביבו מישיבת אמית נתיבות אור עקיבא – מורת המאה

פרי רביבו מישיבת אמית נתיבות אור עקיבא - מורת המאה

‘מורת המאה’, המורה המצטיינת בחינוך הדתי, לשנת התשפ”ג, היא פרי רביבו, סגנית הלמידה בישיבת אמית נתיבות דרור, אור עקיבא.

בנימוקי הבחירה ציינה ועדת השיפוט, בראשות שוש נגר מ”מ ראש מנהל החינוך הדתי ומיכל דה-האן סגנית ראש המנהל ויו”ר ועדת מורי המאה – כי פרי רביבו היא פורצת דרך, מצטיינת המובילה לקידום הישגים לימודיים וערכיים, תוך השקעה ומסירות ומתוך רוח גדולה של חזון החמ”ד ותכניותיו.

בתגובה לזכיה אמרה פרי רביבו: “כל תלמיד הוא נפש נאצלה ואין היריעה קצרה מלהכילו. השאיפה למצוא את הדרך המובילה לליבו של התלמיד על מנת להיות שותפים אמתיים להתפתחות המיטבית שלו. אני תפילה שתמיד אוכל להיות המקום המלבה כל אור”.

הרב רמי כדר, מנהל הישיבה: “המסירות הגדולה של המורה פרי באה לידי ביטוי כלפי התלמידים, המורים, ההורים וכלל הבאים בשערי הישיבה. בזכותה תלמידים רבים צולחים בהצטיינות רבה את מבחני הבגרות. פרי מבצעת כל שיעור, פרוייקט וארוע ביסודיות, מקצועיות ובשילוב תכונות ומידות טובות ומיוחדות. כסגנית הלמידה היא מנחילה פדגוגיה חדשנית לצוות המורים והתלמידים בתהליכי עומק. בזכות מאור הפנים, הסבלנות הרבה והצניעות שהן כרטיס הביקור שלה, זכתה הישיבה לעלות בקומות חשובות נוספות. אנו מברכים את פרי ומאחלים לה שתמשיך להביא ברכה לתלמידי הישיבה בכל התחומים ותזכה לבריאות טובה, שמחה ורוב נחת”.

פורסם בתאריך: 15.01.2023