חדשות וחדשנות בחינוך >

פרויקט ‘סבבא’ של התלמידות ממודיעין – הגיע לועדת החינוך של הכנסת

פרויקט 'סבבא' של התלמידות ממודיעין – הגיע לועדת החינוך של הכנסת

קרדיט צילום תמונה: אמציה דויטש

בעקבות משבר הקורונה וניתוק הקשר עם הסבים והסבתות, יזמה לפני כשנתיים יהלי אופן, תלמידת כיתה ט’ במדרשת אמית מודיעין, את פרוייקט ‘סבבא’ במדרשה יחד עם מספר חברות וליווי צוות המדרשה. הפרוייקט התחיל בזום ונכון להיום פועל במערכת שבועית קבועה בצורה פרונטלית במדרשה.

השבוע, במסגרת ‘יום למען הקשיש’ בכנסת שיזם ח”כ הרב ישראל אייכלר, הגיעו יהלי וחברותיה לדיון בוועדת החינוך התרבות והספורט בכנסת ישראל בנושא ‘והדרת פני זקן’, בזכות הפעילות החברתית בנושא האזרחים הותיקים.

לדיון הוזמנה גם אמילי ליכטר, תלמידת כיתה י”ב במדרשה, שהייתה מיוזמות פרוייקט ‘מחוברות’ של תלמידות המגמות האומנותיות עם ותיקות העיר מודיעין וזאת בשיתוף צוות המדרשה והמורות המקצועיות של מגמת מחול ומגמת מחשבים.

“זכינו לחוויה מיוחדת ומרגשת ולנאום בועדת הכנסת על המיזם”, שיתפה יהלי אופן. “כל זה בזכות צוות המדרשה וליאת המנהלת, והתמיכה שלהם בפרויקטים וביוזמות שלנו ועל הדחיפה והקישור שלנו למקומות גבוהים וטובים כאלו ולתת לנו את האפשרות לקדם את עצמנו ולהציג את המיזמים שלנו בוועדות ממשלה והזדמנות מיוחדת שכנראה לא היינו מקבלים ללא תמיכה כזו”.

ליאת וגשל, מנהלת מדרשת אמית מודיעין: “מרגש לראות את התלמידות שלנו שוב מוכיחות כי הן נולדו להשפיע! לא רק בבית הספר ובעיר, אלא גם בארץ ובכנסת. היה מרשים לראות את ההתרגשות בה הן דיברו על היוזמות שלהן ועל הקשר המיוחד שנוצר עם הסבים והסבתות וכולנו כבר עם תוכניות המשך להרחבת התכנית בתוך המדרשה”.

פורסם בתאריך: 21.05.2023