חדשות וחדשנות בחינוך >

הבונים | ישיבת אמית איתן מעלה אדומים

בבית החינוך אמית איתן מעלה אדומים יצאו במהלך של שיפור פני בית הספר ובניית פינות חמד לטובת התלמידים.

היוזמה צמחה מתוך רצון לתת לתלמידים יותר פינות משחק ושיח. בשיחה עם תלמידים, עלה הצורך הגדול בפינות ישיבה ומקומות שבהם יוכלו לשחק ולשוחח.

לטובת הפרוייקט, גוייסה חברה חיצונית שרתמה את תלמידי שכבות ח’-ט’ לבניית מגוון ספסלים ופינות חמד ברחבי בית הספר. התוצאה היתה מרהיבה. המדריכים סיכמו את היום בחוויה הטובה שהיתה להם בעבודה המשותפת עם התלמידים והתרשמו במיוחד מהמגויסות והנעימות.

אבישי נוימן תלמידה כיתה יב3 שיתף: “שמחתי לקחת חלק בפרויקט של הסדנה בעץ. זה שבר את שיגרת הלימודים ונתן הרגשה של סיפוק בכך שגם תלמידים יוצרים דברים למען בית החינוך. את היום העבירו לכיתות נציגים מהתלמידים בהובלת הצוות של הסדנה. הייתה הרגשה חוויתית וזה הוציא צדדים נוספים מהתלמידים”.

הרב שלומי דהן ראש הנתיב הישיבתי ומנהל חטיבת הביניים: “הרב קוק זצ”ל אמר ‘שמי שיש לו נשמה של יוצר מוכרח להיות יוצר מחשבות ורעיונות ואי אפשר לו להיסגר בתלמודו בלבד’. בבית החינוך אמית איתן, אנו מנסים להפגיש מגוון עולמות של יצירה ועשייה עם התלמידים, לצד המטבח הטיפולי, כיתת האומן והלהקה שמתחדשת, אנו משתדלים לזמן לתלמידנו מרחבים נוספים של יצירה, עשייה והתחדשות. כמה טוב ונעים היה לראות שהתלמידים שלנו מייצרים פינות ישיבה בכזה כישרון וחדוות היצירה, בהמון הערכה והכרת הטוב לבית הספר. מחכים כבר לפרוייקט הבא”.

דניאל בארי, מנהל בית החינוך: “זהו עוד פרוייקט של עשייה מבורכת. כיף לראות את ההיענות של התלמידים והשמחה מהתוצרים. כאשר התלמידים שותפים בעיצוב המרחב הבית ספרי, הם מרגישים שייכות וסיפוק ומתוך כך יש להם יותר ערך לפרי עמלם”.

פורסם בתאריך: 23.02.2022