חדשות וחדשנות בחינוך >

פותחים שנה בחסד

תלמידי אמית בר אילן פתח תקווה, באריזת חבילות מזון

קרדיט צילום תמונה: רפאל דיין

מתוך תחושת חיבור לקהילה, יצאה השבוע שכבה ז’ בבית החינוך אמית בר אילן פתח תקווה, לעזור באריזת חבילות מזון בפרוייקט מיוחד של עמותת ‘לב שומע’, שהתקיימה בבית הכנסת “זכור לאברהם” בשכונת הדר גנים.

את ההתנדבות יזם המחנך אסף בשן שמכיר את פעילות העמותה כבר שנים רבות. הפעילות המרכזית של העמותה היא החלוקה הגדולה, פעמיים בשנה, לפני פסח ולפני ראש השנה. ההיערכות מראש נמשכת חודשים רבים וכוללת הזמנת מוצרים רבים בשווי מאות אלפי שקלים, החל מבשרים, עופות ודגים ועד מוצרי ניקיון, מוצרי יסוד, מוצרי תינוקות, יין, שמן זית, שימורים ועוד. מכיוון שצריכים כמה שיותר ידיים עובדות- ראה לנכון לשלב את שיכבה ז’ על מנת לעודד ערכים של ערבות הדדית, נתינה, תרומה לקהילה וחסד.

התלמידים לקחו חלק בפעילות בצורה מרשימה, עזרו מאוד ולפי התגובות גם נתרמו בעצמם לא פחות. המחזה של מתנדבים רבים כל כך עובדים במרץ ובחיוך לדבר מצווה נחרט בליבם של התלמידים וילווה אותם עוד שנים רבות. בסך הכל חולקו למעלה מ300 חבילות חינמיות ומעל 400 חבילות חג מסובסדות.

נעם אופיר מכיתה ז’4: “הגענו להתנדב בחלוקת מזון, הכנו ארגזי מצרכים עבור משפחות נזקקות. ב”ה זו זכות גדולה להיות שותף ולקחת חלק בפרויקט כזה. התרגשתי מאוד מהעשייה והרגשתי סיפוק גדול”.

“זכות גדולה עבור בית- ספרנו להיות שותפים במצווה הגדולה הזו!”, סיכם בשן.

פורסם בתאריך: 24.09.2024