חדשות וחדשנות בחינוך >

פורשים כנפיים

פורשים כנפיים

בטקס מרשים ומושקע, סיימו בשבוע שעבר בוגרי מ”ח בתיכון אמית קרית מלאכי. את לימודיהם. על הטקס הופקדה מחנכת השכבה, קרן אור אזולאי, שהפיקה טקס מתוכנן לפרטי פרטים, שתיאר את חיי הבוגרים מרגע לידתם עד העתיד הצבאי הממתין להם. ההנחיה לוותה בקטעי משחק הומוריסטיים של הבוגרים, קטעי וידיאו מצחיקים ושירים מרגשים.

הטקס התקיים ברחבת בית הספר, והוקרן על מסך לד גדול. בטקס נכחו גם ראש העיר ובכירי העירייה, נציגי ועד ההורים העירוני, מורים, הורים, תלמידים.

נציגת ההורים, מירב פרץ אמרה: “שש שנים שאוצרות חיינו מופקדים בידיכם, צוות מדהים ומכיל, אנו מוקירים לכם המון תודה, בראש ובראשונה לאביעד מנהל בית הספר, על בימת המנצח עומד אתה, זאת יודע ויודעת כל מורה ומורה, המורים כאן מנגנים יחד סימפווניה מדהימה, הידיעה שאתה כאן נמצא תמיד, תודה על כל מה שבניתם, לא סתם שמכם הולך לפניכם. תודה מעומק הלב למחנכת היקרה, קרן אור אזולאי, לביאה אמיתית, שנלחמת עבור כל תלמיד ותלמידה, שנותנת מבלי לחכות לתמורה, שהקו המנחה אצלה הוא אהבה ונתינה, דמות להערצה, תודה על שראית בילדנו כאילו הם ילדייך שלך, את הפנים היפות של מערכת החינוך”.

אביעד גבאי, מנהל בית הספר בירך ואמר: “תודה על שותפות אמתית הדרך הייתה מלאת אתגרים אך בסופה כולנו יכולים להיות גאים. מתברר שהתפקיד לא תם צריך לתת להם להצמיח כנפיים משלהם, לאפשר להם לחתוך את השמיים בכוחות עצמם. כולנו מתפללים, שהילדים יצאו ויחזרו בשלום. אנחנו יודעים שיש על מי לסמוך. אנחנו מצפים מכם לשמור על המדינה הזו, שנבנתה בעמל רב, למרות כל הקשיים והמלחמות הפנימיות והחיצוניות,ולמרות האתגרים הביטחוניים שעמדו בפנינו במהלך שנות קיום המדינה”.

המחנכת, קרן אור אזולאי סיכמה ואמרה: “בכל פעם שאני מחנכת כיתה חדשה, אני מתאהבת מחדש, ואתם לא מבינים כמה הלב מסוגל להתרחב. עוד לא עזבתם ואני כבר מתגעגעת, בית הספר אמית עטף אתכם באהבה רבה, וכעת אתם נאלצים לצאת מהחממה הזו אל החיים האמיתיים, לא תמיד יחבקו אתכם, לא תמיד יבינו, ולכן זה הזמן שלכם להתחשל ולצמוח אל מול הכעס, או האתגרים שיהיו בדרך”.

הטקס נחתם בשירו של צביקה פיק ז”ל, “לפני שנפרדים” במטרה להנציח זכרו ולהדגיש כי שיריו יתנגנו לנצח.

פורסם בתאריך: 13.06.2023