חדשות וחדשנות בחינוך >

ערכה של הפסקה

ערכה של הפסקה

קבוצת תלמידי כיתה י”ב בבית החינוך אמית איתן מעלה אדומים, החליטו לנצל את ההפסקות לטובת לימוד קצר. כעת, לקראת פרידתם מבית הספר – ערכו מעמד סיום מכובד.

במשך חמש שנים, מכיתה ח’ עד כיתה י”ב, בכל יום חמישי הקדישו התלמידים את אחת ההפסקות לטובת לימוד משותף של הספר ‘מסילת ישרים’ יחד עם הרב שלומי דהן. מההקדמה, בביאור חובת האדם בעולמו, מביאור חלקי הזהירות ועד שער הקדושה. גם במהלך הקורונה לא ויתרו התלמידים על הלימוד הקבוע ולמדו דרך הזום.

כעת, לקראת סיום שנת הלימודים, וסיום לימודיהם בבית הספר, הם ערכו מעמד סיום מרגש, אחריו הוענק לכל אחד מהמשתתפים כהוקרה ספר שיעורים על מסילת ישרים של הרב שרקי.

אמיתי גורביץ’ תלמיד י”ב3: “החבורה עם הרב שלומי חידדה אצל כולנו את ההבנה שאין סלע שלא נשחק בלי התמדה שוטפת של מים. הכיף והאווירה הטובה, התוצאות כמובן, והיכולות האישיות שנחשפו הם דברים שיזכרו לטובה מהשנים בבית ספר”.

הרב שלומי דהן, ראש הנתיב הישיבתי: “זכות עצומה עבורי ללוות קבוצה רצינית ואיכותית של תלמידים שבוחרים בזמנם החופשי בהפסקה לבוא וללמוד את הספר הקדוש, מסילת ישרים, בהתמדה עצומה ובקביעות! כל תמצית החינוך שלנו ליראת שמיים מונח בהפסקה שכזו: תורה מתוך בחירה, למידה חוויתית ומהנה, תורת חיים שעוסקת במנעד סוגיות רחב של ההווי היומיומי ולבסוף למידה בחבורה, כשאחד מחדד את דברי השני, כפי שלמדו חז”ל בבית המדרש”.

ערכה של הפסקה

ערכה של הפסקה

פורסם בתאריך: 12.06.2023