חדשות וחדשנות בחינוך >

“עם ישראל זוכר את אלה”

“זכינו לחיבוק חם וגדול של עם ישראל בכלל ותושבי מעלה אדומים בפרט”, כך אמרו הוריה של אלה אור, איציק ושרית בעקבות הצלחת הקמפיין וההגעה ליעד בהקמת מצפה אלה. 750 אלף ש”ח גוייסו במבצע גיוס ההמונים של משפחת אור ותלמידות בית הספר. אלה אור ז”ל, למדה באמית אורי במעלה אדומים והמצפה לזכרה יוקם בסמוך לבית הספר.

רוחמה ווגל מנהלת אמית אורי אמרה כי התלמידות וכל קהילת בית הספר ראו במבצע זכות גדולה. “דמותה של אלה נחרטה בליבנו ואנחנו מאמינים כי המצפה החדש יוסיף טוב בעולם, ויגדיל את ערך אהבת הארץ”.

בטקס שנערך בבית הספר ביום האחרון של שנת הלימודים הוענק ציון לשבח לבנות כיתה ז4 שהובילו את הגיוס בבית הספר, בטלפונים בחמ”ל הקמפיין, בהתרמות של תושבי מעלה אדומים ועוד.

ישי בוני מנהל הקמפיין מטעם רשת אמית אמר כי “העובדה שיותר מ3700 תורמות ותורמים ביקשו לתת יד לזכרה של אלה מרגשת מאוד. דמותה של אלה נגעה בלבבות וההערכה הרבה שלה זוכה משפחתה הוסיפה רבות”.

איציק אור אביה של אלה הודה למנהלת בית הספר, לצוות המורות ובעיקר לתלמידות על עבודה מופלאה. “היום אנו יכולים לומר שהמצפה קום יקום, בזכות האנשים הטובים בעירית מעלה אדומים , ראש העיר בני כשריאל ומ”מ גיא יפרח וישי בוני מרשת אמית וכמובן בזכות כל התורמים המדהימים, שריגשו אותנו מאוד. אנחנו עדיין קוראים לציבור להמשיך לתרום כדי שנגיע לסכום המלא הנדרש להקמת המצפה על פי התוכנית – 910 אלף ש”ח ובעזרת השם עוד נגיע לכך”.

פורסם בתאריך: 22.06.2022