חדשות וחדשנות בחינוך >

על אם הדרך: ערב אמהות ובנים באמית איתן

על אם הדרך: ערב אמהות ובנים באמית איתן

לרגל הילולת רחל אמינו, התקיים בנתיב הישיבתי של בית החינוך אמית איתן מעלה אדומים, ערב אימהות ובנים.

הערב שהתקיים בהובלת הרב שלומי דהן ומחנכי כיתות ז’-ח’, נפתח בדף לימוד משותף של אימהות ובנים בנושא כוחה של רחל שטמון בכל אחד ואחת מאתנו.

לאחר הלימוד המשותף, העבירה שיחה יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי”ד, ששיתפה בהתמודדותה ובתובנות שלה בעקבות אובדן בעלה רזיאל, בחן, בהומור ובאצילות.

בסיום הערב נהנו האימהות והבנים מזמן איכות משותף במשחק קלפי שיח ייחודיים אשר גרמו להנאה רבה ולהעמקת הקשר. בסיום המשחק כל זוג קיבל במתנה את המשחק כמזכרת מערב מיוחד, מרגש, מרומם ומעצים.

התלמיד שגיא פרץ שיתף: “השיחה עם יעל שבח הייתה מאוד מעניינת ומרגשת, אמי אפילו בכתה. הייתי קצת עצוב בשבילה. המשחק אחרי השיחה היה כייפי. מאד נהניתי מזמן איכות עם אמא”.

ליאורה מחסומי, אחת האמהות: “היה ערב מדהים, מחמם את הלב, אוירה ממש טובה ונעימה. השיחה עם יעל מחוות גלעד הייתה מרתקת, מרגשת ועוצמתית. המשחק קלפים שהכין הרב שלומי היה מהנה ומחבר ביננו האימהות לבנים. יישר כוח גדול”.

הרב שלומי דהן, מנהל חטיבת הביניים: “היה ערב מלא בעוצמות, מרגש ומעורר השראה. הסוד טמון בגודל הקשר בין הנער לאמו, באהבה שלא תלויה בדבר. הכוחות שהנערים שואבים, הערכים והמידות, הכול כבר מונח בתוך המפגש עם האמהות, בבחינת “ואל תיטוש תורת אמך”!”.

פורסם בתאריך: 14.11.2022