חדשות וחדשנות בחינוך >

עיריית רמת גן הצדיעה לתלמיד המצטיין: עידן אפלבום, תלמיד אמית בר אילן

עיריית רמת גן הצדיעה לתלמיד המצטיין: עידן אפלבום, תלמיד אמית בר אילן

עידן אפלבום, תלמיד בית החינוך אמית בר אילן רמת גן זכה בתעודת הצטיינות בתחום המעורבות החברתית מטעם עיריית רמת גן.

הפרס הוענק במסגרת טקס חלוקת מלגות ע”ש חיה נאור שטורפר. את המלגה העניקו אחייניתה של נאור ועו”ד עינב בר כהן מ”מ ראש עיריית רמת גן.

בתגובה לזכייה, אמר עידן: ”במשך השנים האחרונות, התנדבתי במגוון מקומות שהעניקו לי חוויות משמעותיות. הדרכתי בתנועת המשצ”ים, מדריכי של”ח צעירים, בקורס מתקדם, כלומר ילדים בכיתה ט’. בקורסים העברתי להם מיומנויות חיוניות, כמו מיומנויות שטח והדרכה נכונה. הרגשתי שליחות, כאשר ראיתי את הילדים שאני מדריך לומדים, מתפתחים ומשפרים את מיומנויותיהם, הרגשתי גאווה עצומה ושמחה. בנוסף, בתקופה הנוכחית אני מצטרף למאמצי המלחמה ומחפש כל הזמן התנדבויות ומקומות שאני יכול לתרום בהם. התנדבתי בהרבה מקומות עד עכשיו, וביצעתי עבודות כגון ניקיון מקלטים, אריזת מצרכים לחיילים, קטיפים ושלל התנדבויות חקלאיות, ואף סייעתי כבייביסיטר לילדים שאביהם התגייס למילואים. אני מרגיש שהתנדבות זה לא רק אמצעי לעזור לאחרים, אלא גם מקור להעשרה אישית ולהכרת הערך האמיתי שבעזרה ונתינה”.

ישי ליפשיץ, המחנך: ”מה שמאפיין את עידן שלנו זה האיכפתיות, המסירות, ההרתמות לכל משימה והרצון לעשות טוב בכל מקום בו הוא נמצא. הצניעות, החריצות והשקט הפנימי הם מקור כח לעשיה ברוכה. הוא תמיד יהיה נוכח בכל פרוייקט כיתתי או שכבתי. גאווה גדולה שהוא משלנו”.

פורסם בתאריך: 17.04.2024