חדשות וחדשנות בחינוך >

עולים קומה בקודש: 102% גויסו לטובת ריהוט בית המדרש של ישיבת אמית ברוכין

עולים קומה בקודש: 102% גויסו לטובת ריהוט בית המדרש של ישיבת אמית ברוכין

השבוע הסתיים בהצלחה קמפיין של הישיבה התיכונית אמית ברוכין, לטובת אבזור וריהוט בית המדרש. למעלה מ1000 תורמים נטלו חלק בשותפות בבניית ספריה, מושבים, סטנדרים, סידורים, חומשים וספרי אמונה – לטובת תלמידי הישיבה.

ישיבת אמית ברוכין הוקמה לפני כ-5 שנים, מתוך חזון של מצוינות בחינוך בשומרון , לצד חיבור וקשר עמוק והיסטורי לישובי הסביבה. הישיבה נותנת מענה למאות תלמידים משלל ישובי השומרון, הפוקדים את שעריה בכל בוקר. הישיבה מתאפיינת בקהילתיות חמה, שותפות תלמידים ושאיפות גדולות בקודש ובחול.

מועצה אזורית שומרון, יחד עם רשת אמית ומשרד החינוך השקיעו מעל ל-40 מיליון ₪ בבניית מבנה הישיבה המפואר והשנה השקיעו עוד מעל ל-400 אלף ₪ בפדגוגיה ובחינוך. הישיבה מצוידת במעבדות מאובזרות, חדרי מחשב מתקדמים, חדרי אומנות, קורסים ותוכניות חינוכיות שונות להרחבת עולמם של התלמידים.

בנוסף לתקציבים הגדולים שהושקעו על ידי המועצה האזורית שומרון ורשת אמית בשני בתי מדרש, המשמשים את התלמידים, נוצר פער בתחום אבזור וריהוט בתי המדרש. משפחות תלמידי הישיבה, כמו גם הציבור הרחב התגייס למשימה שהוכתרה בהצלחה רבה.

הרב יאיר שטבון, ראש ישיבת אמית ברוכין: “בתי מדרש הם הלב הפועם של הישיבה. שם קול התפילה בוקע בתפילות, לצד קול העיסוק וההתעמקות בלימוד התורה בסדרי ערב ובחבורות לימוד לאורך היום. דווקא מעבר להשקעה הגדולה בפדגוגיה ובחינוך, אנו שמחים לעבור לשלב הבא – לעלות קומה בקודש!”.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בירך על המבצע המוצלח: “אנחנו שמחים יותר מהכל על התגייסות הקהילה כולה למבצע מה שמוכיח את הלכידות והחתירה למטרה של תושבי השומרון והצוות החינוכי בבית הספר. אנחנו מאמינים שהחינוך צריך להעשות בכלים נאים, ולהביא את התלמידים לעשייה ולמידה מתוך רצון ושמחה”.

פורסם בתאריך: 29.09.2022