חדשות וחדשנות בחינוך >

סיום הש”ס ביום אחד

סיום הש

כהמשך ישיר לשמחת הפורים, בבחינת “ליהודים היתה אורה – זו תורה”, תלמידי ישיבת אמית כפר גנים בפתח תקווה השתתפו ביוזמה נפלאה של סיום הש”ס ביום אחד.

רשת ‘תורה נוער’ המאגדת בתי מדרש רבים לנוער ברחבי הארץ, יזמה את חלוקת דפי התלמוד הבבלי בין תלמידי הישיבות התיכוניות באזור וכך נפתח את הבוקר בלימוד מסכת שבת כולה (156 דפי גמרא שחולקו בין החברותות בבית המדרש).

בצהרים, יצאו נציגי השכבות השונות לבית הכנסת ‘ניגוני חיים’, שם נערך מעמד הסיום במעמד הרב יוסף צבי רימון, הרב שמואל אליהו, הרב מיכה הלוי ואישי ציבור מכובדים. האירוע לווה בהרקדה לכבודה של תורה והאווירה היתה מצויינת. המיזם כולו נערך לזכרו של מייסד רשת בתי המדרש לנוער, אריאל דרסינובר ז”ל והוקדש לעילוי נשמתו.

יאיר הרמן, תלמיד כיתה י”א שיתף: “שמחתי שהישיבה בחרה להשתתף בפרויקט כזה גדול ומשמעותי. אפשר לראות וללמוד מיוזמה זו, שכשכל אחד משתתף, תורם, ונותן את חלקו, אפשר להגיע למטרה גדולה, גם ביום אחד. אירוע הסיום היה מרגש, וניתן לראות את חזונו של אריאל דרסינובר ז”ל מתקיים, נוער לומד לימוד לשמה”.

הרב ניצן ברגר, ראש הישיבה ציין כי במהלך הבוקר כמו גם באירוע הסיום ניכר היה שהבנים למדו ‘לשמה’ והרגישו את הזכות שנפלה בחלקם להיות חלק ממהלך גדול.

פורסם בתאריך: 13.03.2023