חדשות וחדשנות בחינוך >

סטארט אפ חינוכי ברוח התקופה: באסיפת ההורים קיים בית הספר יריד לעסקים מהדרום

יריד לעסקים מהדרום

מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל לפני שלושה חודשים, בעלי העסקים בדרום ספגו נזקים וירידה משמעותית בהכנסות. בבית החינוך אמית איתן מעלה אדומים החליטו לחזק את בעלי העסקים ולגייס לטובתם את הורי התלמידים.

במהלך אסיפת ההורים שהתקיימה השבוע בבית החינוך, ארגנו ברחבת בית הספר יריד עסקים מהדרום, אליהם הגיעו עסקים רבים בעיקר מהעיר שדרות שמפונה כבר קרוב לשלושה חודשים.

הסוחרים שמחו מאוד להגיע ולהציע את מרכולתם לקונים הרבים שהגיעו מרחבי העיר והסביבה, תשמישי קדושה, שוקולדים, גבינות, יינות, פירות וירקות צעצועים ועוד. ההורים שמחו לרכוש את התוצרת האיכותית, היה מרגש לראות את החיוך על פני הסוחרים והקונים כאחד.

יוחאי דהן, תושב שדרות שיתף: “תודה רבה לתיכון אמית איתן מעלה אדומים- על האירוח הנפלא בתקופה הזאת שהעסקים שלנו סגורים והעיר שלנו מפונה. אין יותר מחמם את הלב מלבוא ולפגוש אנשים יקירם מאוד ולמכור וקצת להרגיש בבית. החיזוקים הרימו ממש לבעלי העסקים עם תקווה ונקודת אור מדהימה. תודה רבה לתושבים המדהימים, להנהלת בית הספר ולאביעד הרכז החברתי התותח, שדאג לנו שכל היריד הזה יהיה מוצלח וברמה גבוהה. מקווים לשוב ליריד נוסף בקרוב!”.

אביעד בן חמו, רכז חינוך חברתי ויוזם השוק עסקים: “מרגש היה לראות את החיוך על הסוחרים והקונים. הזדמנות וזכות בשבילנו להיות חלק מהסיוע לתושבי הדרום”.

הודיה תשובה, ממלאת מקום המנהל: “היה מדהים לראות את האור בעיניים אצל אנשי העסקים משדרות שהדביק את התושבים של מעלה אדומים. עוצמה של יחד שהרבה זמן לא חווינו. האווירה המיוחדת נכנסה לבית הספר והפכה את האסיפה יחד עם היריד למפגש מכונן, הורים, תלמידים, מורים ותושבים מהדרום ומכאן, כולם יחד!”.

 יריד לעסקים מהדרום

פורסם בתאריך: 09.01.2024