חדשות וחדשנות בחינוך >

נשיאת אמית למחנכות באולפנת אמית גבעת שמואל: “כאן מצמיחים את מנהיגות העתיד של מדינת ישראל”

נשיאת אמית למחנכות באולפנת אמית גבעת שמואל:

נשיאת אמית העולמית, אודרי טרכטמן אקסלרוד והנהלת נשות אמית שהגיעו מניו יורק ביקרו השבוע באולפנת אמית גבעת שמואל ונחשפו לעשיה החינוכית היחודית באמצעות הנהלת בית הספר, נציגות התלמידות ומובילות התחומים באולפנה.

מנהלת האולפנה אורית קאופמן הודתה על התמיכה של נשות אמית בחינוך בישראל והציגה את התהליך הפדגוגי, הארגוני והערכי שמתרחש בבית הספר. הנשיאה הביעה הערכה רבה על הנעשה באולפנה ואמרה למורות כי יש להן אחריות “להצמיח את מנהיגות העתיד של מדינת ישראל”.

במהלך הביקור הוצגה בפני הנשיאה יוזמה של תלמידות מהאולפנה שהחלה לפני 3 שנים – ‘בוחרות לפקוח עיניים’. במסגרתה התלמידות מעמיקות בנושאים חברתיים שונים- פמיניזם, נשיות, בריונות וכדומה – כותבות עבודות על הנושאים וכך – פוקחות עיניים על הנעשה בחברה וחושבות כיצד ניתן לשנות ולתקן.

רוני סער, תלמידת כיתה יא4 שיתפה: “שמחתי שנתנו לבנות באולפנה להציג את העשייה ואת המצוינות שלנו לנשים המובילות את רשת אמית. התרשמתי מהרצון של האולפנה ושל הרשת לשמוע מהבנות, וכן על הרצון שלהן לעזור בהרחבת הפרויקט”.

אורית קאופמן, מנהלת האולפנה: “בפתחו של הביקור, סיפרתי למשלחת שבראשית דרכי הניהולית שאלתי את עצמי מי ‘הלקוח’ שלי? הרשת? הרשות? ההורים? התלמידות? המשרד? והתשובה שלי הייתה- אף אחד מאלה. ‘הלקוח’ שלי הוא החברה בישראל. כולנו כאן בדיוק לאותה מטרה- לקום בבוקר ולעשות עוד קצת ציונות”.

פורסם בתאריך: 19.09.2022