חדשות וחדשנות בחינוך >

נשיאת אמית למורי אמית האופק: “המשימה היא להכין את התלמידים לעתיד”

נשיאת אמית באמית האופק

נשיאת אמית העולמית, אודרי טרכטמן אקסלרוד, ביקרה השבוע בבית החינוך אמית האופק אור עקיבא, יחד עם משלחת של נשי אמית מניו יורק ומישראל.

מנהלת בית הספר עינת רובין הציגה בפני המשלחת את העשיה הפדגוגית החדשנית שיש בבית חינוך וכן נפגשה עם הצוות המנצח, שם סופר לה על בית הספר והוצגה לה התוכנית השנתית. בהמשך נפגשה אודרי עם צוות מורחב יותר ועם מספר נציגי תלמידים, ששיתפו אותה בנעשה בבית הספר מבחינה לימודית, חברתית, במסגרת מנהיגות התלמידים, מכינת י”ב, וההרגשה הכללית של תלמידים שמגיעים ללמוד באמית האופק.

ליפז גולן תלמידת כיתה י’ שיתפה אותה: “החלום שלי להיות בעלת קונדיטוריה משלי, לכן בחרתי במגמת בישול. אני יודעת שזה יעוזר לי ללמוד איך עסק עובד. המורה שלי עוזר לי מאוד”.

רוני כסיף, תלמידת י”ב ציינה כי “במכינה בניצנה התגבשנו מאד עם עצמנו וגם עם תלמידים מבית הספר באשדוד. לקחנו אחריות על כל דבר: השכמות, ניקיונות, בישול, תכנון וניהול תקציב, והכי חשוב, למדנו להתחשב באחרים ולא רק להתרכז בעצמנו”.

נשיאת אמית התרשמה מאוד מהתלמידים של אמית האופק ואמרה: “שמחנו לראות את העשיה החדשנית בתחומי הפדגוגיה ואת ההשקעה הרבה של הצוות החינוכי בנושא, כולנו מבינים כי כיום המשימה היא להכין את התלמידים לעתיד”.

סיגל אלבז, מנהל מחלקת חינוך בעיריית אור עקיבא שנטלה חלק בביקור, בירכה על השותפות האמיתית בין הרשת לרשות. אודרי בירכה על השינוי המשמעותי שחל בבית הספר ועל האמון של ההורים בבית הספר. ”אין ספק שהשינוי ברישום תלמידים מתוך אור עקיבא משקף זאת היטב”.

עינת רובין, מנהלת בית החינוך: “שמחים על הזכות לארח את נשיאת אמית ארצות הברית אצלנו בבית הספר אמית האופק. גאווה גדולה לשמוע את התלמידים משתפים בתהליכים המשמעותיים שהם עוברים ובתחושות הטובות שלהם אצלנו”.

 

 

פורסם בתאריך: 01.03.2023