חדשות וחדשנות בחינוך >

נחנך המבנה המחודש לאולפנת עדי למופת ואומנויות בקריית חמ”ד אמית שדרות

קרדיט צילום תמונות: אורי טגה

קרדיט צילום תמונות: אורי טגה

במעמד מרגש ועוצמתי נחנך השבוע המבנה המחודש והמשופץ של אולפנת עדי שבקריית חמ”ד אמית שדרות, בנוכחות ראש העיר אלון דוידי, הנהלת בית הספר, הצוות החינוכי, הורים ותלמידות.

מבנה האולפנה עבר תהליך שיפוץ והתחדשות משמעותי בהשקעה של מאות אלפי ש”ח ומעתה יוכלו התלמידות ליהנות ממבנה חדשני, כיתות מלאות השראה וסביבה לימודית נאה ומזמינה.

במהלך הערב התקיימה קבלת פנים חגיגית המשלבת סדנאות להורים ולתלמידות בנושאים: מוטיבציה, חשיבה חיובית, חלומות ושאיפות. בנוסף, נערך סיור במרחבים ובכיתות המחודשות, נקבעה מזוזה חדשה וגזירת סרט החניכה בכניסה לכיתת הגוגיה ומיד לאחר מכן טקס חגיגי ומרגש והענקת השם החדש – אולפנת עדי למופת ואומנויות.

במהלך הערב התייחסה ראשת האולפנה רחלי בוחבוט לשם החדש שנבחר לאחר תהליך שכלל את הצוות החינוכי, התלמידות וההורים: “ראשית, אנו רואים בכל בת ‘עדי’ – תכשיט, בעלת ערך וערכיות משלה, עולם מלא שצריך מעט לחדד, לשייף, להבריק, על מנת שתסיים את האולפנה ותצא לחיים כשהיא ‘יהלום’. מעבר לכך, עדי היא מחרוזת תכשיט המורכב ממספר פריטים ביחד. את תחושת המשפחתיות הייחודית שבאולפנה רצינו לבטא בשמה. כי השם מבטא מהות. בע”ה נזכה להיות תמיד באוירה של התחדשות והתרעננות ונמצא מקום לצמוח, להתרומם ולבנות עוד קומה באישיותנו”.

נטע אליעזר יו”ר וועד ההורים שיבחה את צוות בית הספר, בירכה את הבנות וקראה להורים נוספים להצטרף להנהגת ההורים.

אסף בן דוד מנהל קריית החינוך: “תודה גדולה לראש העיר אלון דוידי ולממלא מקומו ומחזיק תיק החינוך אלעד קלימי יחד עם הנהלת רשת אמית על התמיכה הרבה במשאבים, בחשיבה וברצון לתת לתלמידים שלנו את התנאים הטובים ביותר על מנת שיוכלו להצטיין ולהתקדם בכל התחומים. המבנה מחודש בצורה יוצאת מן הכלל וגם האולפנית שבקריית החינוך מתחדשת והופכת להיות אולפנת עדי למופת ואומנויות. אין ספק שזוהי קרקע פוריה לשגשוגה של האולפנה והפיכתה למוסד חינוכי שנותן מענה מיטבי לבנות שרוצות למצות את יכולותיהן ולהגיע להישגים בתחומים השונים”.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: “לצד פיתוח העיר, ההקמה ובינוי של מוסדות חינוך חדשים בעיר, אני שמח להשקיע גם בחידוש המוסדות הקיימים, ואני מתרגש לשתף אתכם בשיפוץ האולפנה במאות אלפי שקלים עבור התלמידות היקרות. והפעם התחדשנו לא רק פיזית אלא גם בשם חדש לאולפנה, ׳אולפנת עדי’. אני מאמין שכל ילד וילדה בעיר הם עולם ומלואו, והחינוך הוא עיצוב זהותו של כל אדם באשר הוא. יחד עם צוותי החינוך, אסף מנהל הקריה, רחלי מנהלת האולפנה והעירייה נמשיך להעניק לכל אחת באופן אישי את ההתאמה החינוכית והמעטפת למצות את הפוטנציאל שלה ולפרוח”.

מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלעד קלימי: “לאחר עבודה להתחדשות האולפנה בשיפוץ מאסיבי ומתיחת פנים למבנה, התוצאה מרשימה, מקום רחב ידיים, חדשני ומותאם לרווחת התלמידות. כמו כן התחדשנו בשם החדש ‘אולפנת עדי’. האולפנה נמצאת בפריחה ותנופת עשייה חינוכית מדהימה ומלאת הישגים, הודות לשילוב המנהיגות של צוותי ההוראה, המורים והמנהלים יחד עם האמון הרב ושיתוף הפעולה מצד ההורים המדהימים והמסורים. נמשיך לפעול למען ילדי ותלמידי שדרות על מנת להעניק להם את הטוב ביותר ליצירת חווית למידה איכותית ומקצועית וזאת שנוכל למצות את הפוטנציאל של כל תלמיד ותלמידה. יישר כוח לאסף בן דוד מנהל הקריה ולרחלי בוחבוט מנהלת האולפנה ולכל הצוות החינוכי ולהנהגת ההורים על שילוב הידיים והפעילות המשותפת לטובת הצלחת התלמידות”.

נחנך המבנה המחודש לאולפנת עדי למופת ואומנויות בקריית חמ"ד אמית שדרות

פורסם בתאריך: 23.11.2022