חדשות וחדשנות בחינוך >

מתגייסים למערכה עם משרד החוץ: השגרירים הצעירים של ישיבת אמית נתיבות דרור

השגרירים הצעירים של ישיבת אמית נתיבות דרור

במסגרת תוכנית ‘שגרירים” של משרד החוץ שהופנתה אל ישיבת אמית נתיבות דרור אור עקיבא על ידי סיגל אלבז מנהלת מחלקת החינוך באור עקיבא, נבנתה קבוצה יחודית של תלמידים משכבה י’ אשר למדו בקורס זה את עקרונות הדוברות, כלים שימושיים במדיות השונות בעיקר כלים שמיועדים לבני נוער, מתוך הבנה שכך אפשר להגיע לכמה שיותר אוכלוסיות בעולם ולדברר את מדינת ישראל לאור מתקפת חמאס ב7 באוקטובר.

ביום שיא של הקורס שהתקיים השבוע, נסעו התלמידים בליווי מורים המובילים את הקבוצה לביקור במשרד החוץ בירושלים שם פגשו קונסולים שגרירים וצוערים אשר סיפרו על עבודתם למען מדינת ישראל. התלמידים סיירו ונחשפו לחשיבות הפעילות היומיומית למען יצירת קשרים עם מדינות העולם. מטרת הביקור הייתה לעורר בקרב בני הנוער את הצורך והחשיבות לדברר את העם היושב בציון.

במהלך הקורס יצרו התלמידים יוזמות שבעזרתם יתאפשר לעוד אנשים בארץ ובחוץ לארץ להכיר את החוויה הקשה שלהם ממתקפת חמאס ב7 באוקטובר, החטופים, המלחמה והמציאות שבה אנו חיים כאן מהעיניים שלהם .

לאחר הביקור במשרד החוץ, שיתף התלמיד איתי לוסקי: “למדנו כמה חשוב לכתוב לצלם ולהשתמש בכל כלי במדיה כדי להסביר את שמתרחש כאן בארץ, כמה משמעותי להביא את האמת לכולם, לתת מענה לכל מי שחושב שזה לא באמת קרה. אנחנו שחווינו ושמענו הכל חייבים לשמר זאת בתודעה העולמית”.

המורה פרי רביבו, מובילת התכנית: “התלמידים חזרו מהסיור חדורי מוטיבציה להפיק תוצרים יעילים ולתת מענה הסברתי למדינה. כולנו תקווה לשלום ושקט בארץ ב”ה”.

פורסם בתאריך: 04.03.2024