חדשות וחדשנות בחינוך >

תלמידי ישיבת אמית נחשון משפצים בתי קשישים לזכר קציני אגוז

כמו רבים אחרים, גם תלמידי כיתה י”א בישיבת אמית נחשון שמעו בצער על נפילתם של שני קציני אגוז אופק אהרון ואיתמר אלחרר ז”ל, שנהרגו לפני כמה שבועות בעת מילוי תפקידם.

לזכרם וכחלק מלימודי הגמרא בהם עסקו בתיקון עולם, החליטו התלמידים לצאת לצאת למבצע מיוחד: יום שיפוץ וצביעת בתים של קשישים בשכונת רמת אשכול בלוד, שעלתה לכותרת בזמן מבצע שומר החומות.

התלמידים גייסו תרומות של אלפי שקלים לרכישת ציוד עבור המבצע ובסיוע היועצת נגה כהן, תיאמו עם ששה קשישים ומועדונית בעיר לוד והזמינו חולצות מיוחדות להפוך את היום לשמח עוד יותר.

הקשישים שמחו מאוד עם הגעת התלמידים. אחת הדיירות אף ציינה שכמעט עשור לא צבעה את הדירה שהייתה נראת במצב עגום מיוחד ועם סיום השיפוץ נכנסה חזרה עם חיוך רחב על הפנים.

התלמידים גלעד המבורגר ומעיין זיטמן שיתפו: “ברגע שנכנסנו לדירה ראינו את המצב שבו גרים התושבים ותוך כמה שעות טייחנו וצבענו את הדירות והחשוב מכל העלנו על פניהם חיוך ענק”.

הרב נעם קריגמן, ראש ישיבת אמית נחשון: “זו תכלית החינוך מבחינתנו בישיבה- ללמוד לתת, ללמוד להעניק מעצמך לזולת. אני גאה במיוחד בכך שהתלמידים הובילו את המיזם הזה בעצמם. מוכיח כמה כח עצום שרוי בהם שרק רוצה אותנו, אנשי החינוך, שנעזור להם להוציא אותו לפועל”.

פורסם בתאריך: 15.02.2022