חדשות וחדשנות בחינוך >

משה עופר – המנהל החדש של הישיבה התיכונית אמית צפת

משה עופר - המנהל החדש של הישיבה התיכונית אמית צפת

קרדיט צילום תמונה: דוד שטיין

משה עופר (45) אב לחמישה ותושב רמת מגשימים שבגולן, נבחר למנהל השש שנתי של הישיבה התיכונית אמית צפת.

משה, איש חינוך ותיק ומוערך, אשר לפני שבע שנים הקים וניהל את הישיבה התיכונית החקלאית ‘רגבים’ בגולן והוביל אותה תוך הצלחה חינוכית מרשימה, יכנס לתפקידו בתחילת שנה”ל התשפ”ג.

משה אשר עוסק שנים רבות בחינוך במגוון תפקידים, נבחר במכרז שערכו ביחד נציגי מחוז הצפון והחמ”ד במשרד החינוך, נציגי עירית צפת ונציגי רשת אמית. הוא יחליף את הרב נדביה נאה, אשר נבחר להקים ולנהל את התיכון למנהיגות בעיר, תיכון ממלכתי חדש שגם אותו ינהלו העיריה, רשת אמית ומשרד החינוך.

בתקופתו של נאה כמנהל הגיעה הישיבה להישגים יוצאי דופן, בעשייה חינוכית עמוקה ומרשימה, בזכאות לבגרות, במספר התלמידים ובאיכות הצוות החינוכי בישיבה.

ראש העיר צפת מר שוקי אוחנה בירך את עופר על בחירתו ואיחל לו הצלחה רבה: “אני מאמין בישיבה כמוסד חינוכי ערכי ומצוין ובטוח כי הישיבה תמשיך בתנופה, ביחד עם משה שיוביל אותה לפסגות חדשות”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אמר כי משה עופר הוא מנהיג חינוך מנוסה ומוערך. “אני מאמין כי ביחד עם צוות מוביל מעולה וחבורה חינוכית חמה ומקצועית, הוא יכנס לתפקידו בצורה מצוינת”.

הרב נדביה נאה המנהל היוצא, הודה למשה על הנכונות וההתמסרות בקבלת האחריות על הישיבה ועל הארת הפנים ושמחת היצירה שהוא מביא עימו. “משה מקבל פנינה חינוכית אמיתית וזוכה להצטרף לצוות חינוכי מסור, חם, חברי ואוהב אדם באמת. אני מאחל לו ולקהילת הישיבה כולה הצלחה רבה בהגשמת החלומות החינוכיים הרבים שמפעמים בישיבה ובטוח שבהנהגתו, בעבודת צוות עמוקה ובשותפות של אמת, הישיבה התיכונית אמית צפת, תמשיך לעבר פסגות חינוכיות חדשות”.

משה עופר, המנהל הנבחר הודה על האמון ואמר כי הישיבה זכתה לצוות חינוכי יוצא מן הכלל, מסור, יצירתי ואוהב כל תלמיד. “הישיבה התיכונית אמית צפת היא ישיבה מצוינת הנותנת מענה אמיתי של מצוינות ערכית, תורנית וחינוכית לכל תלמיד ובעזרת השם ביחד עם הצוות נפעל להגשמת חלומות חינוכיים למען התלמידים”.

פורסם בתאריך: 08.06.2022