חדשות וחדשנות בחינוך >

משה גוטסמן – המנהל החדש של תיכון אמית דתי ירושלים

משה גוטסמן הוא המנהל החדש של תיכון אמית טכנולוגי דתי ירושלים והוא יחליף את אלישע פלג.

בחמש שנים האחרונות ניהל גוטסמן את בית הספר ‘דרך הלב’- בפנימייה הטיפולית חינוכית של חסות הנוער, משרד הרווחה – מעלה אפרים, והוביל אותו תוך הצלחה חינוכית מרשימה.
גוטסמן נבחר במכרז השבוע, שבו השתתפו נציגי המחוז והחמ”ד במשרד החינוך, נציגי עירית ירושלים ונציגי רשת אמית.

משה גוטסמן, המנהל הנבחר הודה על האמון ואמר כי “זכות גדולה להצטרף לרשת אמית ולקהילה החינוכית אמית המרכז הטכנולוגי דתי בירושלים. בית הספר מהווה קהילה חינוכית ערכית ופדגוגית ברמה גבוהה ומקצועית היונקת את ערכיה מתוך התורה ותפיסת עולם דתית ציונית. כולי תפילה שנצליח להצמיח בוגרים עם תחושת מסוגלות ואמונה ביכולת שלהם להגשים את רצונם בעולם על ידי הכרת ופיתוח כוחותיהם ויכולתם בתחומים מגוונים, עם תודעת שליחות הרוצה לתרום לחברה ולמדינה כדרך חיים”.

“אני מאמין שתפקידנו להכין את התלמידים והתלמידות לאתגרי המאה 21 ולהוביל פדגוגית מוטת עתיד אשר מפתחת לומד עצמאי , סקרן, יצירתי בעל יכולות של שיתוף פעולה עם חבריו ועם הסביבה במקצועות שונים ומגוונים”, ציין גוטסמן עם כניסתו לתפקיד. “בנוסף תפקידנו הייחודי הוא לצמצם פערים לימודיים וחברתיים ולקדם שוויון הזדמנויות לתלמידים המגיעים אלינו מכל שכונות ירושלים וסביבתה, על ידי מתן כלים פדגוגיים מותאמים, מענים רגשיים וטיפוליים לכל תלמיד ותלמידה בכדי שיצאו לחיים עם יכולת להתפרנס בכבוד ועם תחושת מסוגלות והרגשת שייכות לקבוצת השווים שלהם בחברה ובקהילה. עלינו לשאוף לכך שכל בוגר שלנו יוכל לצאת ללימודי המשך במכינות ובמכללות על ידי קבלת הסמכות טכנולוגיות ותעודת בגרות”.

חגית משה סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך הטכנולוגי הדתי אמרה כי העשיה החינוכית בבית הספר והעבודה עם תלמידים שלא מצאו מקום במערכת החינוך היא עבודת קודש ומרגש מאוד לראות את הצלחת הבוגרים היוצאים מהתיכון, משרתים בצהל ותורמים לחברה ולמדינה. היא איחלה למנהל החדש הצלחה ואמרה כי העיריה תמשיך ותסייע לצוות החינוכי בעשייתו
היא הודתה לאלישע פלג, המנהל היוצא על תרומתו וחלקו בעשיה החינוכית בעיר.

יואב זימרן, ראש מינהל החינוך בעיריית ירושלים, בירך את גוטסמן שמצטרף לנבחרת המנהלים המצוינת של ירושלים. “נמשיך לעבוד ביחד להמשך ההצלחה החינוכית והערכית של ילדי העיר”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית בירך את גוטסמן על בחירתו ואמר כי “אנו מאמינים שמשה גוטסמן ימשיך להצעיד קדימה את תיכון אמית דתי ירושלים ויביא אותו יחד עם הצוות המצוין להישגים מרשימים” הוא הודה לאלישע פלג, המנהל היוצא, על העשיה הברוכה , על ההשקעה הגדולה וההצלחות.

פורסם בתאריך: 19.07.2022