חדשות וחדשנות בחינוך >

משדרות לנבחרת ישראל בביולוגיה

משדרות לנבחרת ישראל בביולוגיה

מורן נפטלייב, תלמידה כיתה י”ב בתיכון מקיף כללי אמית גוטוירט שדרות עברה את המיונים והתקבלה לנבחרת ישראל בביולוגיה.

אחרי מיונים מבין 2,400 תלמידים מכל רחבי ארץ, נבחרה נפטלייב לאחת מבין חמישים חברי הנבחרת שעוברים את תקופת האימונים ביחד, מהם ייבחרו חמשת התלמידים שייצגו את ישראל באולימפיאדה העולמית לביולוגיה שתתקיים בדובאי.

ששה מתלמידים המקיף ניגשו לשלושת הסבבים של התחרות; אוריה אור, יפה מושייב, אופיר חגבי, מורן נפטלייב, ראשית אלפסי ונועה מלך – כאשר את השלב השלישי והאחרון צלחה מורן נפתלייב, שעלתה לגמר ותייצג את שדרות בגמר הקרוב.

מורן נפטלייב שיתפה: “זאת הייתה חוויה של הרבה למידה והתפתחות אישית ואני מקווה להעמיק בידע שלי וליישם אותו בתחרות עצמה”.

אדי דגן, מנהל אמית גוטוירט שדרות: “גאה בתלמידות נבחרת המדעים שלנו שהשתתפו, ייצגו את בית הספר בתחרות הארצית והגיעו להישגים מרשימים, מתוכן, מורן נפתלייב סיימה את שלושת השלבים, ותייצג אותנו בגמר הארצי בפעם השנייה. בהחלט זהו כבוד גדול לביהס ולעיר שדרות. אני מאחל לה להמשיך ולהצליח בתחום שהיא כל כך אוהבת. ותודה מיוחדת לצוות המורות, רעיה אטיאס, מירב ארד, ואלה מילנסקי שמשקיעות ודוחפות את התלמידים למצות את מלוא הפוטנציאל שלהן”.

ראש העיר, אלון דוידי: “כולנו גאים במורן נפטלייב תושבת העיר שנבחרה להיות חלק מנבחרת ישראל באולימפיאדת הביולוגיה העולמית. איזה כבוד! אני בטוח שמורן והנבחרת ייצגו בגאון את מדינת ישראל! אנו נמשיך להשקיע ולהוביל את תחום החינוך בעיר. נמשיך להשקיע במערכת החינוך ובתלמידי העיר כי זה המפתח להצלחה העתידית של כולם”.

מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק חינוך, אלעד קלימי: “ההשקעה של מערכת החינוך נותנת את פירותיה, כולנו מלאי גאווה על הבשורה שהתלמידה המוכשרת מורן נפטלייב, צלחה את כל שלבי המיון והתקבלה לאחר תהליך ארוך לנבחרת הארצית בביולוגיה. כל הכבוד למורן, וישר כוח לצוות החינוכי בבית הספר גוטוירט, שליווה אותה במהלך הדרך, את גאווה גדולה לשדרות. המשיכי בדרכך לעשות חיל ולהצליח. נמשיך בהשקעה האדירה לטובת תלמידי העיר, ונעמיד לרשותם את כל המשאבים הדרושים להצליח בלימודים, ולתת להם הזדמנות לממש את הפוטנציאל הגלום בהם להגיע לעתיד טוב יותר”.

פורסם בתאריך: 26.02.2023