חדשות וחדשנות בחינוך >

מרעננה לבאר שבע באהבה

בעיצומם של ה‏ימים הקשים שעברו בעיקר על אזרחי הדרום. יוזמה של מורים ברשת אמית הביאה לפרויקט יחודי שבו אימצו מורים ותלמידים בצפון ובמרכז את בתי הספר בדרום.
חדרי המורים ברשת אמית חילקו ביניהם את רשימת אנשי הצוות בבית הספר הדרומי, אותו הם נבחרו לאמץ, כאשר המטרה היתה להרים את המורל הלאומי. במסגרת המיזם אימץ בית החינוך אמית רננים ברעננה את בית החינוך אמית טכנולוגי באר שבע.
כך בשבוע שעבר צוות המורים של אמית רננים קיבל לידיו שמות וטלפונים של מורים מבית הספר אמית טכנולוגי בבאר שבע, המורים יצרו קשרים, שלחו הודעות ושוחחו עם המורים על מצבם ועל המצב הלאומי שבו נמצא עם ישראל ובייחוד תושבי באר שבע. לקראת שבת, ארגנו המורים משלוח ועברו בבתי המורים בבאר שבע עם עוגה ופתקים מחזקים.
המורה יסמין זכות מתיכון אמית טכנולוגי דתי באר שבע: “משפחת בית החינוך שלנו התרגשה מאוד לקבל את המשלוחים המחממים את הלב, בעיצומם של ימים מאתגרים אלו. ללא ספק המשלוחים של מורי אמית רננים רעננה חיזקו ופינקו אותנו. בתקווה לימים רגועים יותר”.
המורה הלה וינוגרד מאמית רננים: “יצירת הקשר וחיזוק המורים בבאר שבע היה המעט שיכולנו לעשות על מנת להתחבר ולהראות שכולנו עם אחד שנלחם יחד מקרוב ומרחוק. בסופו של דבר כולנו חזית – כל פעם במקום אחר… היה מאוד מחמם את הלב לראות את השמחה וההתרגשות של הצוות הדרומי”.

פורסם בתאריך: 25.05.2021