חדשות וחדשנות בחינוך >

מקיף אמית הגיעו לחזק את קונדיטורית מרטין

מקיף אמית הגיעו לחזק את קונדיטורית מרטין

תלמידי מקיף אמית באר שבע הגיעו היום לקונדיטוריית מרטין עם שלטי חיזוק ושירי עידוד על מנת לתמוך בעובדי המקום שספגו בשבוע שעבר מהצתה מכוונת.

זאת, לאחר שבסוף השבוע שעבר, הגיעו שני בני מיעוטים לקונדיטוריית מרטין בבאר שבע ואיימו על בעלי המקום תוך שהם שופכים במקום חומר דליק. בעקבות השריפה שפרצה במקום נגרם נזק כבד לקונדיטוריה.

התלמידים יצאו בצעדה מבית הספר ועד לקונדיטוריית מרטין עם שירים ודגלים, כאשר הרעיון היה לעשות פרסום ותמיכה לאורך כל ההליכה לעורר כמה שיותר אנשים ללכת ולקנות אצלם.

לאחר מכן, סייעו התלמידים גם בפן הכלכלי בעצמם על ידי קניית מאפים משלל הסוגים וחלוקה לתלמידים. בנוסף, לאור המצב בו הם נמצאים כרגע יש להם מחסור רב בעובדים, מספר תלמידים נגשו למנהל המקום שלקח אותם לראיון עבודה על מנת לסייע להם במיידית לאחר שעות הלימודים, כך שכל הצדדים יצאו מעודדים ושמחים.

אברהם איינאו, תלמיד כיתה יב’/4 שיתף: “המאפיה המוכרת, הטעימה והאהובה נמצאת בסמוך למקיף ולא יכולנו לעמוד מנגד כשהמוסד הותיק והאהוב הזה נמצא במשבר”.

צוריאל רובינס, מנהל בית החינוך: “מקיף אמית מחנך את תלמידיו למצוינות גם בערבות החברתית ולכן כששמענו שהמאפיה הותיקה והאהובה שנמצאת לידנו עברה הצתה מכוונת לא יכולנו לעמוד מנגד ובאנו לחזק. כך נראית רגישות חברתית שאליה אנחנו שואפים לחנך”.

פורסם בתאריך: 07.11.2022