חדשות וחדשנות בחינוך >

מקיף אמית באר שבע – מצטיין משרד החינוך

בית החינוך מקיף אמית באר שבע נכנס לרשימת בתי הספר המצטיינים לשנת תשפ”ג, כך התבשר השבוע המנהל צוריאל רובינס. מורי בית החינוך יזכו בתגמול כספי מיוחד על ההצלחה הלימודית, החינוכית והערכית על פי המדדים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

בחירת בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל ולשירות לאומי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

צוריאל רובינס, מנהל בית החינוך: “לא מופתעים אך שמחים מאוד מהבחירה במקיף אמית לאחד מבתי הספר המצטיינים במדינת ישראל. זו הכרת תודה לצוות המסור על עבודה מסביב לשעון לאורך כל השנה. חשוב לי להדגיש שהזכיה מהולה בצער על כך שהתגמול ניתן רק למורי החטיבה העליונה. מורי חטיבת הביניים שותפים להישג בדיוק באותה המידה וזה עוול גדול שהתגמול ניתן רק לחצי מחדר המורים שלנו”.

רוביק דנילוביץ’, ראש העיר באר שבע: “אני גאה בצוריאל ובצוות ההוראה והמינהלה של מקיף אמית. צוות מקצועי ומיומן, שמוביל עשייה חינוכית פורצת דרך, בדגש על איתור נקודות החוזק של התלמידות והתלמידים. בנוסף להישגי בית הספר המרשימים, הוא מיתמר כמגדלור גם ברגישות החברתית, בסולידריות, ובערכים החשובים שבאים לידי ביטוי בפרויקטים ובתוכניות. אשרינו שזכינו בבית חינוך שכזה ובאנשי מופת, מורים לחיים!”.

ד”ר אמנון אלדר מנכ”ל רשת אמית אומר כי מדובר בהישג מרגש וכי הוא מצדיע למורים המסורים הרואים בעבודתם שליחות. “זכינו למורים שהינם אנשי חזון הרואים בחינוך משימת חיים”.

פורסם בתאריך: 21.08.2023