חדשות וחדשנות בחינוך >

מקום ראשון בתחרות המחוזית של תכנית ‘אחריי’: תלמידי אמית גוטווירט שדרות

בשבוע שעבר יצאו תלמידי כיתות י”א, יחד עם מספר תלמידי י’ וי”ב ממקיף אמית גוטווירט שדרות, לתכנית אחריי 2021, זוהי תכנית שנתית, אשר מטרתה לפתח מנהיגות צעירה. 23 התלמידים והתלמידות שהשתתפו בתחרות עמלו קשה בהכנה לקראת התכנית, אותה סיימו במקום הראשון של מחוז הדרום, בתוצאה 6:07 דקות.

חודשיים לפני הסדרה עברו התלמידים אימונים מפרכים פעמיים בשבוע על מנת להגיע בכושר הטוב ביותר, במשמעת הטובה ביותר, במטרה לעמוד ביעדים שיציבו לפניהם.

במהלך התחרות, הגיעו התלמידים לחורשת הרועה מול שדה בוקר מוכנים לקראת תנאים של שינה בשטח תחת כיפת שמיים, עם שק שינה בלבד. תוך סופות חול, מסע אלונקות, גשמים שפקדו אותם לפרקים במשך הלילה, אוכל שטח והרבה שירה לרומם את מצב רוחם.

התחרות כללה את בוחן צוות המורכב ממספר מקצים כמו גרירת צמיגי ענק, זחילה באבק מטורף, ריצות ספרינט בשטח, ריצת אלונקה עם שקי חול והחשוב ביותר, הצוות נבחן בזמן הקצר ביותר מול אמינות התרגילים ועמידה בהם בהוגנות ורצינות וכאמור זכו במקום ראשון במחוז הדרום.

רות בן אבו, ירדן רימון מנהל תחום שירות משמעותי, אלון דוידי ראש העיר ואלעד קלימי סגן ומ”מ ראש העיר תמכו ועזרו למשלחת לצאת לדרכה.

יסעור בן אבו, תלמיד כיתה יא1 משתף: “זאת הייתה חוויה לכל החיים, טעימה קטנה ממה שנעבור בצבא. עברנו דברים קשים שאפילו אנשים בוגרים מאיתנו לא זוכים לחוות, עם הכאב, הגשמים, הקור והסבל, עדיין נהנו ולקחנו את המסע לצד הכי טוב שיש! זכינו במדריך הכי טוב בעולם שבלעדיו המסע לא היה נראה ככה”.

אדי דגן מנהל המקיף: “כל הכבוד לחבורה המופלאה של אחרי. ישר כוח גדול לכל העוסקים במלאכה. הכנה לשירות משמעותי בצהל היא גולת הכותרת של העשייה החינוכית בבית ספרנו. מצדיע להם”.

פורסם בתאריך: 07.12.2021