חדשות וחדשנות בחינוך >

מצטיינת שר החינוך ליום המורה: הודיה תשובה מאמית איתן מעלה אדומים

הודיה תשובה מקבלת תעודת הצטיינות משר החינוך יואב קיש

הודיה תשובה, מנהלת מסלול חינוך מיוחד בבית החינוך אמית איתן מעלה אדומים, קיבלה השבוע תעודת הצטיינות משר החינוך יואב קיש על תרומתה למאמץ המלחמתי. זאת, במסגרת ‘יום המורה’ – יום ההוקרה לאנשי ונשות החינוך העוסקים בחינוך דור העתיד של מדינת ישראל, שעמד השנה בסימן הוקרת אנשי ונשות החינוך שהתגייסו ונרתמו למאמץ המלחמתי.

בנימוקי הזכייה נכתב כי עם פרוץ המלחמה, גויסו רוב אנשי הצוות הגברים ובכלל המנהל השש-שנתי ומנהל חטיבת ביניים באמית איתן מעלה אדומים. הודיה תשובה, מנהלת מסלול חינוך מיוחד, נטלה על עצמה את ניהול בית הספר על כל אגפיו, העמידה צוות ניהול המורכב מהיועצות והמורה והנהיגה ביד רמה, במסירות אין קץ, נסכה ביטחון ויציבות. הרכיבה מערכת שעות, למידה ופעילות הפגתית, היוותה עוגן לצוות, לתלמידים ולמשפחותיהם. כל זאת, כשגם בעלה מגויס ומחוץ לבית.

“עם פרוץ המלחמה נקלענו למציאות מורכבת בה הרבה מהמורים וההנהלה גוייסו במסירות נפש למערכה. נותרנו עם מעט צוות, אך עם ברק בעיניים. הצוות התגייס כולו באהבה ומסירות לתלמידינו כדי לשמור עליהם ולהוות להם עוגן לשגרה בטוחה ונורמלית, דווקא בתקופה של כאוס. מתוך דאגה לחוסן של התלמידים והמשפחות”, שיתפה הודיה תשובה בתגובה לזכייה.

“בורכנו בצוות מיוחד במינו-מורות, מורים ויועצות לקחו על עצמם תפקידים נוספים, לקחו כיתות לחינוך, ליוו ודאגו לתלמידים במשך כל התקופה. התלמידים עסקו בעשיה משמעותית למען עם ישראל וחיילנו ולקחו חלק משמעותי בהסטוריה של עם ישראל. אני גאה בקהילה החינוכית שלנו באמית איתן ובצוות המסור מאין כמוהו, ומודה מעומק הלב לצוות שהתגייס לההנהלה ולקח על עצמו תפקידים רבים ועבד ימים כלילות מתוך תחושת שליחות ויחד”.

דניאל בארי, מנהל בית החינוך: “ביום שמחת תורה ב7.5 נפתחה עלינו מלחמת חרבות ברזל. באמית איתן התגייסנו 20 אנשי צוות. כבר בדרכי למילואים הודיה הסכימה לקחת על עצמה את המשימה החשובה של ניהול בית החינוך. למרות שגם בעלה גויס היא עדיין לקחה את המשימה עם תודעת שליחות גבוהה מאוד. אני רוצה להודות להודיה שביחד עם הצוות שנשאר איתה, ניהלה את בית הספר למופת, קידמה תהליכים, שמרה על שגרה, דאגה לחיבור והתנדבות של התלמידים לטובת העם והצלחת המלחמה. הייתה ראשונה לפרוץ ולעשות דברים שאחריה עשו גם בתי ספר אחרים, והכל בענווה, הקשבה ומנהיגות. אין ראויה ממנה! כולנו מברכים אותה ושמחים איתה”.

פורסם בתאריך: 22.05.2024