חדשות וחדשנות בחינוך >

מצטייני משרד החינוך לקידום אקלים חינוכי מיטבי: מדרשת אמית מודיעין

מצטייני משרד החינוך לקידום אקלים חינוכי מיטבי: מדרשת אמית מודיעין

קרדיט צילום תמונה: ליאוניד ונטשה

מנהלת מדרשת אמית מודיעין ליאת וגשל התבשרה השבוע על זכיית בית הספר בתעודת הערכה מחוזית בתחום קידום אקלים חינוכי מיטבי לשנת הלימודים תשפ”ב.

במכתב הזכייה ציינה בתיה לוי, יו”ר הועדה לקידום אקלים חינוכי מיטבי כי בביקור במדרשה, הוועדה התרשמה עמוקות מהשיח הפדגוגי ומהחתירה לקידום האקלים החינוכי המיטבי.

במדרשת אמית מודיעין שמו למטרה לראות כל בת ובת ולדאוג לשלומה האישי, הרגשי, החברתי, התורני והלימודי. על דגל המדרשה חרוט המשפט: “שימו לב אל הנשמה” ולצידו המוטו “ללכת בשבילך- בשביל שלך”. “ראינו כי הלימוד בקבוצה קטנה, ושיח על הכוחות שבכל אחת, סייעו לכל בת לעבור תהליך אישי משמעותי והביאו להתקדמות לימודית משמעותית”, מציינים במדרשה. “זה מה שבונה אצל הבת מקום של ביטחון עצמי ושייכות. לאור זאת בשנה הבאה נחלק כל כיתה ל- 2 קבוצות במקצועות לימוד נוספים,ונלמד בצורה סדנאית יותר, בשילוב יצירה ולמידה עצמאית”.

בתגובה לזכיה, אמרה המנהלת ליאת וגשל: “מרגש עד דמעות לזכות בפרס מחוזי ממשרד החינוך על אקלים חינוכי מיטבי, דווקא בשנת קורונה. הצוות הנפלא ראה כל בת ובת ועל כך שמנו את הדגש דווקא בשנות הקורונה ומינפנו זאת גם למערכת השעות בשנים הבאות. מרגש לראות שדווקא הדגש הרגשי גם קידם אותן מקצועית וחברתית. אין ספק שתפקידה הראשון במעלה של מערכת החינוך כיום היא לשים לב אל הנשמה. אשרינו שזכינו”.

פורסם בתאריך: 12.06.2022