חדשות וחדשנות בחינוך >

מצדיעים למשפחות המורים המגויסים

בנו של מורה מגויס

על אף שמלחמת ‘חרבות ברזל’ מתנהלת כבר למעלה מתשעה חודשים, עדיין לא מעט מורים ואנשי צוות בבית החינוך אמית באר עמ”י שבבאר טוביה נמצאים בשירות מילואים פעיל. כדי להצדיע לבני משפחותיהם, יחד עם משפחות שאר הצוות החינוכי שהתגייסו למלא את מקומם, יזמה הנהלת בית הספר יום מיוחד עבורם בחופש.

המורים הגיעו לבית ספר עם הילדים ובני הזוג להפנינג משפחתי הכולל מתנפחים, פינת איפור, יצירה, פיצות, פלאפל ופעילות בינגו משפחתי שכלל מספרים שנוגעים לסיפורו של בית הספר. כל משפחה קיבלה תיק שרוך הכולל ערכת קיץ. אל האירוע הוזמנו כלל צוותי בית הספר שהביאו אליו את בני משפחותיהם. מתוכם מעל 30 משפחות מילואמניקים שחלקם הגיעו משירות פעיל או שיצאו אליו רגע אחרי.

חגי לנדסמן, מחנך כיתה י1 שיתף: “התמונה שהשתקפה מהמפגש בה נראים אנשי החינוך שמרביתם היו מגויסים תקופה ארוכה, יושבים ומעבירים יחד חוויות, מייצרים חיבורים ומתגבשים, מהווה תמונת נצחון בשנה מורכבת זו”.

תומר אמנו, מנהל בית הספר: “החלטנו בחופש לפרגן לצוות בית הספר באירוע קיץ משפחתי וחוייתי. אירוע שכולו בסימן של חויה כיפית ומשחררת שמטרתה להעצים את תחושת השייכות לבית הספר ומעל הכל לעצור ולומר תודה על כל העשייה הבלתי פוסקת שמאחוריה עומדים משפחות שלמות שמאפשרות זאת. בסיומה של שנה מאתגרת בה רוב המשפחות בצוות היו חצויות בין המערכת החינוכית למילואים היה מופלא להיפגש שוב בהרכבים מלאים ולעצור, להתרווח ולהנות מהכרת הטוב שערכנו לצוותים”.

בנו של מורה מגויס

פורסם בתאריך: 29.07.2024