חדשות וחדשנות בחינוך >

מצדיעים למורים המילואימניקים שחזרו משדה הקרב

המורים המילואימניקים שחזרו משדה הקרב

בבית החינוך אמית איתן מעלה אדומים התקיים השבוע טקס הוקרה למורי המילואים במעמד ראש העיר הנבחר, גיא יפרח, מנהל אגף החינוך הראל הורוביץ, תלמידי וצוות בית החינוך, מורי המילואים ובני משפחותיהם. בטקס שולבו קטעי זיכרון על הנופלים, תפילה על חיילי צה”ל הפצועים והלוחמים, והוקרה למורי המילואים.

20 מורים מבית החינוך יצאו למילואים ארוכים, הגנו על העם והארץ, בצפון, בעזה, ביהודה ושומרון ובישובים וב”ה חזרו בריאים בגוף ובנפש. היה טקס מרגש ומכבד מאוד!

יהודה גריינר, מחנך שחזר ממילואים: “הרעיון של ההוקרה לאנשי המילואים מרגש מאוד ומשפיע על התלמידים, הטקס היה מיוחד מאוד ונתן הרבה גאווה וכוח. יצאנו ממנו בתחושה שכולם יחד נלחמים על הארץ. הטקס נתן הוקרה והערכה גם למשרתים אך יחד עם זאת לצוות שנשאר כל הזמן בבית הספר ונתן המון בשביל למלא את החוסרים”.

אביעד בן חמו, רכז חינוך חברתי: “היה טקס מכבד ויפה של זכרון, תפילה והוקרה למורי המילואים. מרגש כל כך לראות את כולם בריאים בגוף ובנפש יחד עם בני המשפחה”.
דניאל בארי, מנהל בית החינוך: “דרך החיים שלנו היא ‘הנני שלחני’. 20 מורים מהצוות יצאו למילואים וזה 30 אחוז מצוות החינוך. בשמחת תורה הם יצאו לשליחות בלי לשאול שאלות, אמרו הנני! שלחני! גם הצוות שנשאר בבית החינוך היה בשליחות ולקח על עצמו משימות חשובות כדיי שהשגרה תישאר ותשמר. תודה לראש העיר גיא יפרח ולהראל הורוביץ מנהל אגף החינוך שכיבדו אותנו בנוכחותם. תודה גם לצוות, למשפחות ולתלמידים היקרים!”.

מצדיעים למורים המילואימניקים שחזרו משדה הקרב

פורסם בתאריך: 19.03.2024