חדשות וחדשנות בחינוך >

מעל 100 ימים למלחמה: אמית המר במיצג למען החטופים

אמית המר במיצג למען החטופים

אחרי יותר מ-100 ימים של תקווה, ומתוך ידיעה שתפילה וצדקה ותשובה מבטלים גזירה קשה, תלמידי קרית החינוך אמית המר רחובות, בהובלת אביה ומורן המדריכות מהחווה החקלאית, העמידו מיצג להעלאת המודעות ובתפילה להשבת החטופים ולשלומם.

המיצג נתלה על עץ הזית, ברחבת בית הספר, המבטא את שייכותו של עם ישראל לארצו. על העץ נתלו פרפרים צהובים משאריות שקיות צהובות, כל תלמיד חשב, מה הפרפר מבטא בשבילו וייחל זאת למען החטופים, כתב תפילה להשבתם מתוך המקורות על גבי תרמילים של צאלון, וזרע ליד זרעים של תקווה-עציצי מורינגה עץ הרפואה המוכר, במחשבה להחזרת החטופים לחיק הארץ, העם, המשפחות ולבריאותם האיתנה בגוף, בלב ובנפש.

עידו וקנין ומאור אוזן, תלמידי כיתה ז סיירים שיתפו: “חשוב שכל בית ספר יעשה מיצג כזה, כדי שיראו שאנחנו לא מוותרים ושכולנו מחכים לחטופים. זה מייצג יפיפה ועצוב, הוא יפה כי עבדנו על זה ועשינו הכל בידיים שלנו, הוא עצוב כי זה לעורר את כולם שיזכרו שעדיין יש לנו חטופים”.

הודיה לולוי מחנכת כיתה ז’ סיירים באמית המר: “התקופה הזו קשה לכולנו, אין אחד שעניין אחינו החטופים לא נוגע בו. אנחנו בכיתת סיירים יכולים לומר שמרגישים את המצב אצלנו יותר מתמיד. יחד עם הילדים הקמנו את המיצג בחצר בית הספר כאשר כל ילד תרם מכשרונו וליבו לדבר. היה מרגש לראות את הילדים בוחרים משפטים בכוונה רבה וכותבים זאת על תרמילי הצאלון, יחד יצרנו פרפרים צהובים המסמלים את החופש והשחרור שאנחנו מקווים לאחינו החטופים. לבסוף, מסביב למיצג עמדנו וקראנו תפילה להחזרתם במהרה. הילדים התרגשו והתפללו מעומק הלב ובכוונה גדולה. אחד הילדים ניגש אלי ואמר: ‘המורה, הלוואי ואנחנו כבר נפרק את המייצג הזה וכל אחד יקח את שלו הביתה אמן שכבר לא יצטרכו אותו, כי החטופים כבר ישובו הביתה'”.

אליחי דדי, מנהל קריית החינוך אמית המר רחובות: ”המיצג המיוחד שיצרו תלמידינו יחד עם תפילתם הזכה מזכירים לנו את אחינו החטופים שמחכים לשחרורם, בע”ה במהרה!”.

פורסם בתאריך: 21.01.2024