חדשות וחדשנות בחינוך >

מסע חינוכי

מסע חינוכי

קרדיט צילום תמונות: רעות אלימלך

תלמידות אולפנת אמית אוריה יצאו עם חברתן למסע בעזרת כסא גלגלים מיוחד לטיולים מאתגרים

באולפנת אמית אוריה באר שבע החליטו השנה להציב כערך מרכזי את הנראות של כל אחת מהתלמידות, “שנראה מעלת חברנו”. במסע השנתי יישמו זאת הלכה למעשה.השבוע יצאו תלמידות כיתה י”ב לשלושה ימים של מסע מכינה לחיים שח”ר (שליחות חברה רוח) בצפון הארץ. בנות השכבה יצאו למסלולים מאתגרים בנחל הבניאס, נחל עמוד ועוד.

למרות המורכבות הן לא ויתרו על חברתן, אורלי סבן, שלה רגל תותבת והסיעו אותה לאורך כל המסלולים על גבי טרקר – נגישון מיוחד. יחד איתה זכו כולם להנות מנחלי הגולן, מהמעיינות ומהנופים. למרות המדרון התלול, גם אורלי הרגישה חלק ויחד איתן עברה את המסע בהתרגשות.

אורלי סבן: “מכיתה א’ עד ו’ לא יצאתי לטיולים שנתיים בכלל ורק כשהגעתי לאולפנה התחלתי לצאת לטיולים, אני מודה למנהלת לצוות ולכלל בנות השכבה שאפשרו לי להיות חלק מהמסע ולהנגיש עבורי את שבילי הארץ. הם נתנו לי להרגיש חלק והגשימו לי את אחד מהחלומות שלי. זכיתי לראות מקומות שלא ראיתי ושלא דמיינתי שאראה וזו היתה חוויה בלתי נשכחת.

אבישג קימחי, תלמידת כתה י”ב שיתפה: “במהלך המסלולים, אנשים ראו אותנו עם הטרקר ואף אחד לא נשאר אדיש. הם מחאו כפיים, הציעו עזרה ובעיקר התבוננו בהערכה מטורפת. לי זה הרגיש מובן מאליו, כי כולם צריכים לקבל הזדמנות שווה בכל תחום שיש לחיים להציע”.

נורית דוידי, מנהלת אולפנת אמית אוריה: “כבר בשנה שעברה סייעו החברות לאורלי להשתתף במסע בהרי אילת והשנה זה היה המשך טבעי לכך. אורלי היא חלק משכבה יב’ והרעיון הגדול שרואים כל אחת, ולא מוותרים על אף אחת”.

מסע חינוכי

פורסם בתאריך: 04.12.2022