חדשות וחדשנות בחינוך >

מסלול חדש בישיבה התיכונית אמית ברוכין: סנהדרין

מסלול חדש בישיבה התיכונית אמית ברוכין: סנהדרין

בישיבה התיכונית אמית ברוכין שבשומרון מתאימים את עצמם לכל התלמידים. במהלך שנת הלימודים הקרובה ייפתח מסלול חדש ‘סנהדרין’, שמבוסס על סדר יום של ישיבה קטנה, עבור התלמידים החפצים בכך.

מדובר בבשורה של ממש עבור תושבי השומרון, אשר חיפשו מקום לימודים עם תגבור תורני ואף נאלצו לנדוד למוסדות מרוחקים. כעת כולם יוכלו למצוא את מקומם בישיבת אמית ברוכין.

לצד סנהדרין, ייפתחו מסלולים נוספים כדוגמת מסלול מופ”ת וכן מסלול המשלב תורה עם מצוינות מדעית. מסלולים אלו מדייקים בפני התלמיד את הבחירה הנכונה עבורו. על התלמיד לבחור, איפה ומה הוא לומד בתוך הישיבה. סנהדרין תיתן מענה לתלמיד אשר רוצה ללמוד תורה בצורה מעמיקה יותר, יותר שעות של קודש, יותר סדרי ערב ומעוניין להתנתק מהסמארטפון ועולם המדיה, גם בבית.

הרב אבי שיש, ראש ישיבת אמית ברוכין: “בשומרון יש מנעד רחב של תלמידים, ברגע שאנחנו מציעים מספר מסלולים, אנו נותנים לכל תלמיד למצוא את האות שלו בתורה. כל תלמיד לומד במסלול שליבו חפץ, ובכך מביא לידי ביטוי את הכוחות הטמונים בו”.

יוסי דגן, ראש מועצת שומרון: “אנחנו שמחים על קומה נוספת בבניין הישיבה בשומרון. החינוך בשומרון הוא הדבר החשוב ביותר מבחינתנו ונמשיך לקדם אותו בכל הכוח”.

פורסם בתאריך: 03.07.2023