חדשות וחדשנות בחינוך >

מסיימים תיכון: החברים במירוץ לזכר החבר שנפטר בטרם עת

מסיימים תיכון: החברים במירוץ לזכר החבר שנפטר בטרם עת

אברהם ליפשיץ ז”ל, היה צריך לסיים השנה את לימודיו בבית החינוך אמית איתן מעלה אדומים, אך נפטר בטרם עת ממחלה לפני כשנתיים ומאז השאיר בלב חבריו חור ענק וחיסרון גדול.

חבריו לשכבה, החליטו לסכם את השנה לכבודו ולזכרו. כך בהובלת תלמידי כיתה י”ב, יצאו כלל תלמידי הנתיב הישיבתי למירוץ שכולו מוקדש לזכרו, תלמידים צעירים ובוגרים יחד, כדי להדגיש את השאיפות שהיו לאברהם בחייו, ניצול הזמן והבנת ערך המתנה הגדולה שקיבלנו הנקראת – חיים!

אברהם היה אומר תמיד we got this, ומטבע לשון זה הונחל בקרב כל תלמידי הנתיב, ללמוד לזרום, להיות בעשייה ולהאמין ביכולתם להצליח! לפני שיוצאים לחופש הגדול, המטרה הייתה להעניק לתלמידים את הטעם המתוק של התמדה ומסירות!

רונדה ליפשיץ, אמו של אברהם: “אחת הדרכים שבהן אנו מכבדים את זכרו של אברהם ז”ל היא בריצת מרתונים, וגיוס כספים כדי לסייע בהצלת חיים. זוהי מחווה מדהימה שבית הספר אמית איתן בחר לזכור את אברהם בכך שהקדיש לו את הריצה הזו. זה כל כך חשוב לנו שהוא נזכר”.

הרב שלומי דהן ראש הנציב הישיבתי: “זו סגירת מעגל עבורי ועבור כולנו, המירוץ ושותפות התלמידים באירוע היו מרגשים ביותר, אין ספק שדמותו של אברהם ואישיותו הנעימה והמתוקה מלווה אותנו במלאכת החינוך ותלווה גם את התלמידים בימי החופש”.

פורסם בתאריך: 26.06.2023