חדשות וחדשנות בחינוך >

מנכ”ל משרד החינוך: “ישיבת אמית כפר גנים היא מקום של השראה חינוכית”

בביקור למידה של הנהלת משרד החינוך בישיבת אמית כפר גנים, אמר מנכ”ל המשרד עמית אדרי כי מדובר במקום מלא בהשראה חינוכית וכי הביקור נתן לכל ההנהלה חומר למחשבה. “המקום כאן הוא מקום עם השראה, מקום עם שאר רוח, מקום שמשלב המון ערכים, ידע ומיומנות. הלוואי שירבו מקומות מוסדות חינוך שכאלה”.
בביקור שנערך ביוזמת הנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך ועיריית פתח תקווה, הגיעה כל צמרת המשרד, מנהלי המחוזות והנהלת המשרד לצד ראש העיר רמי גרינברג, להתרשם מהעשייה החינוכית הענפה המתרחשת בישיבה.
הביקור התמקד בעולם החדשנות הפדגוגית במקום ובלמידה המכוונת לפיתוח מיומנויות המאה ה-21 , כשמרבית תלמידי הישיבה לומדים בתפיסת הגוגיה, של מרחבי למידה ולא בכיתות רגילות. לאחר מכן נחשפו האורחים לבית הספר לחינוך מיוחד הפועל בישיבה ונותן מענה לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים, תוך שהוא מביא אותם להצלחה משמעותית בלמידה ובבגרויות.
האורחים התרשמו עמוקות מהמפגש עם הצוות והתלמידים, עם עולם עשיר של יוזמה ויצירה, פדגוגיה חדשנית, העצמה אישית-חברתית ושילוב מופלא של כל אוכלוסיות התלמידים בישיבה.
‏הרב ניצן ברגר, ראש הישיבה: “הישיבה עוסקת כל העת בפיתוח חינוכי, בשיתוף פעולה של השטח, המורים והתלמידים מצד אחד ושל צוותי רשת אמית, עיריית פתח תקווה ומשרד החינוך. אנו שמחים על כך שהצלחנו להעביר במהלך הביקור את הרוח המיוחדת של הישיבה בזכות צוות המנהלה, הצוות החינוכי והתלמידים!”.

פורסם בתאריך: 07.06.2021