חדשות וחדשנות בחינוך >

מנכ”ל משרד החינוך במרחבי החלומות של אמית האופק

ביקור מנכ״ל משרד החינוך אסף צלאל במח״ט אמי

מנכ”ל משרד החינוך אסף צלאל, הגיע השבוע לביקור בבית החינוך אמית האופק אור עקיבא בליווי מנהל מחוז חיפה ד”ר סער הראל, ראש העיר אלי אנקונינה, מחזיק תיק החינוך אלי כדורי, מנהלת אגף החינוך סיגל אלבז, מפקחת המחוז סיגל כהן, מפקחת ביה״ס וממונת שח”ר לאה אורגד ווגסטף.

מנהלת בית הספר עינת רובין פתחה את הביקור בסיפור הבית ספרי, הצגת החזון ומטרות העל של בית הספר. לאחר מכן ביקרה הפמליה במרחבי החלומות: אומנות, צורפות ומוזיקה המשקפים את התפיסה החינוכית ההוליסטית של התלמיד במרכז.

גולת הכותרת של הביקור הייתה השיח הפתוח והמרגש שקיימו חברי המשלחת עם התלמידים, ששיתפו בפתיחות על אהבתם לבית הספר, לצוות החינוכי ושיתפו בתהליך השינוי שהם עוברים במהלך השנים בבית הספר.

הביקור נחתם בשיח עם הצוות החינוכי, במהלכו שיבח מנכ”ל המשרד את עבודת הצוות המסור ואת דרכי עבודתם. מנהל המחוז ציין את העבודה המקצועית המתבצעת באמית האופק הנובעת מתוך תחושת שליחות עמוקה.

עינת רובין, מנהלת בית החינוך: “אני מודה על הזכות לארח אצלנו בבית הספר ולשקף את העשייה החינוכית המסורה והמשמעותית של כל אחד ואחת מהצוות החינוכי. צוות שבכל יום מגיע לבית ספר בתחושת שליחות גדולה ועושה נפלאות עם התלמידים. גאה בתלמידים שלי על השיח הפתוח, המרגש והמשתף. הזדמנות לומר תודה למשרד-רשות-רשת על שותפות שמביאה להצלחות”.

פורסם בתאריך: 04.06.2023