חדשות וחדשנות בחינוך >

מנכ”לית משרד החינוך בשדרות: “קידום הפנאי נמצא על השולחן במשרד החינוך”

מנכ

מנכ”לית משרד החינוך, דלית שטאובר אמרה כי נושא קידום תחום שעות הפנאי בעוטף עזה, בתחומי התרבות, אומנות, מוסיקה וספורט – הינו חשוב מאוד ונמצא על השולחן במשרד החינוך.

את הדברים אמרה מנכ”לית משרד החינוך במענה לשאלתה של נועה אוקנין, תלמידת כיתה י”א במקיף אמית גוטוירט שדרות, בנוגע למדיניות משרד החינוך בתחום זה. כחלק מביקור שלה ביישובי עוטף עזה, במהלכה נפגשו איתה תלמידי חט”ע וצוותי החינוך מהמקיף הכללי אמית גוטוירט בשדרות.

שטאובר ציינה כי המטרה היא “בראש ובראשונה לאפשר לחוות חוויות תרבותיות, לקדם כמה שיותר עם סל התרבות, הקצאת משאבים רבים וישיבות עם מנהלי בתי הספר, לחשוף את בני הנוער כמה שיותר להצגות, קונצרטים, וכן בתחום הספורט ולאפשר לילדים בחירה מתוך רפרטואר עשיר, בתחומי העניין שלהם”.

במפגש עם המנכ”לית, השתתפו הנהלת מחוז דרום במשרד החינוך ומנהל המחוז רם זהבי, ראש העיר אלון דוידי, סגן ראש העיר, ממלא מקומו ומחזיק תיק חינוך אלעד קלימי, מנהל אגף החינוך גיל חדש ומנהל מקיף אמית גוטוירט אדי דגן.

נועה אוקנין, היא מתנדבת בתנועת ‘הצופים’, שנה שמינית בשבט, שנתיים בהדרכה, מדריכת כיתות ח’ ואחראית על המדיה החברתית. בהתרגשות גדולה היא שיתפה כי מעבר להדרכה והחוויות, “מצאתי את המקום הבטוח שלי בשבט, מקום שרואים אותי בו, מעבר לתפקידי”.

אדי דגן, מנהל בית הספר: “חלק מהערכים החשובים ביותר לבית ספרנו הוא ערך הנתינה, רוח ההתנדבות והיכולת להעניק לאחר. בית הספר דוגל כי ערכיו ייושמו באופן אישי, בית ספרי וקהילתי ואף מדיני. הכל מתחיל בעשייה החינוכית אצלנו, צוות החינוך מעניק לילדים את המיטב, ובסופו של דבר משמעות רחבה יותר, בתקווה שתהפוך לדרך חיים. הילדים יודעים שהם דור העתיד שלנו ובם טמון הכוח לשנות, לעזור ולהעניק לסביבה. גאה בהם שהם מהווים עוגן לאחרים ונותנים מעצמם לקהילה. כבוד גדול להיות נוכח עם אנשים שדוחפים קדימה את דור העתיד, המנכל”ית הגב’ דליה שטאובר, מנהל המחוז רם זהבי, ראש העיר שלנו, אלון דוידי וסגן ראש העיר אלעד קלימי, שרואים, שומעים ושמים לנגד עיניהם את החינוך והעתיד של הילדים שלנו. יישר כוח גדול לתלמידים, שמתמידים למרות כל הקשיים שהם חווים. בהחלט גאווה גדולה”.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: “בתום ביקור מוצלח ומרגש של מנכ”לית משרד החינוך בעיר, אני מלא גאווה במנהיגות החינוכית העירונית שהצליחה לרגש ולשקף את העשייה המקצועית היומיומית עם הנשמה היתרה, וזכתה לפרגון רב ושבחים ממנכ”לית המשרד. אני גאה במערכת החינוך שלנו, נשות ואנשי חינוך עם ברק בעיניים, שחולמים, פורצים גבולות ומקדמים חינוך מיטבי לערכים ולמצוינות”.

פורסם בתאריך: 06.11.2022